Wiesz co, na kazde z tych pytań dostaniesz odpowiedz na pewno ale nie w jednym poście bo musiałby być długości encyklopedii

Ja proponuję podejść do tych wszystkich podzespołów z osobna ponieważ ich wzajemne zależności nie są aż tak gęste jak przy wyborze komputera.
L
Do tego dobrze byłoby się skupić juz na konkretnym modelu bo każdy jest inny i coś innego może pasować.
Ale napisze tak w bardzo ogólnym skrócie, żebym wiedział w jakim kierunku szukać i pytać w konkretnych dzialach:
1. Jaki helik/który kit - gadaliśmy o tym na pw, nasz moje zdanie i przeze mnie postrzegane różnice
2. Jaki silnik. Cały czas pisze o klasie 450. Kiedyś latało się głównie na pakietach 3S, obecnie przechodzi się w 6S żeby helik miał lepszego kopa i się nie dusil.
3. Kv silnika - na 6S z reguły na razie mniejsze niż na 3S z oczywistych względów. Sam poziom kv zależy od konkretnego modelu i przełożeń jakie w nim występują... żeby suma smarów wyjść mniej więcej na te same obroty wirnika wyjść tych modelach.
3. Serwa - w nich się liczy siła i szybkość. Te dwa parametry są zawsze podawane przez producentów. W 450tka ch bardzo dobrym minimum (minimum w tym sensie ze nie są to jakieś markowe serwa) są tgy-306. Szukając innych powiniea się opierać na parametrach tych serw i nie brać gorszych. Wtedy będzie dobrze.
3. Regiel - z reguły 40A wystarcza, choć zdarza się nie niektórzy pakują i 60A. W tym przypadku trzeba się opierać na parametrach silnika który chcemy zastosować i doświadczeniach kolegów

4. System FBL- tu masz do wyboru do koloru. Z założenia w każdym o tosaml chodzi, ale każdy lata nieco inaczej. Niektóre bardziej miękko, inne bardziej sztywno... to już kwestia tego co kto lubi. Do tego dochodzi jakosc/markowość niektórych nich, tsniosc innych itd...
Z moich obserwacji sporo osób lata na zyx-s2 i na braina ch i sobie chwala, ale nie tylko na tym, wiadomo.
W każdym razie z tańszych zyxa może polecić z czystym sumieniem.
Coś jeszcze?
