
Nawiasem mówiąc, co zrobiłeś z zawartością eksperymentalnych słoiczków? Może dałoby się jeszcze na tym polecieć...

aikus pisze:jezusssmariajózefnawojnie....![]()
![]()
omcKrecik pisze:Kilka osób z samolotowego forum polecało mi Contest, jako że zostawia mało osadów.
aikus pisze:Ale ... przyszła mi właśnie inna myśl do głowy: A gdyby tak zbudować taki oldschoolowy helikopter na węgiel? Albo na drewno?
I członek męski że nie poleci... Zbudować można.
Bartekgazior pisze:A z silnikiem parowym albo Stirlinga może być?![]()
https://www.youtube.com/watch?v=ZQkITRMQlqs
https://www.youtube.com/watch?v=Vaw9I8IR3X8
Artja pisze:Nawiasem mówiąc, co zrobiłeś z zawartością eksperymentalnych słoiczków? Może dałoby się jeszcze na tym polecieć...
Bartekgazior pisze: Winne jest nitro- utleniacz oraz kwaśne produkty spalania i rozkładu oleju rycynowego. Jak było latane na syntetyku to jest lepiej.
Artja pisze:Przesiadłem się właśnie po Coptamixie z Bekry na Rapicona i jestem dość pozytywnie zaskoczony efektami. Po wypłukaniu silnika z syfów po bekrze regulacja silnika zajęła 2 baki paliwa bo trochę zgłupiałem. Raz palił, raz nie palił, czasem leciał jakby chciał a nie mógł, a za chwilę już kręcił elegancko i bez przyduszania. Nitro tyle samo 20%, a silnik na rapiconie mocno przelany w stosunku do bekry. Co ciekawe, po przykręceniu głównej iglicy moc wróciła, temperaturka w normie, ale dymu z rapicona praktycznie tyle samo co na przelaniu. Ciekawe paliwko i chyba się polubimy, między innymi z powodu jego ceny
wojtekr pisze:a nie mówiłem
Wróć do „Silniki spalinowe i akcesoria”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości