
Wojtekr chyba ma rację. No bo jakiego rzędu przepływ powietrza uzyskałbyś przez taką pierdółkę, a jakiego rzędu jest wymagany...?hevi pisze:... i masz rację ,że to jest filtr paliwa. ...
no bez przesady - w spalinowych autach RC filtry powietrza są stosowane obligatoryjnie i jakoś jeżdżą...Gajos pisze:No bo jakiego rzędu przepływ powietrza uzyskałbyś przez taką pierdółkę, a jakiego rzędu jest wymagany...?
Dwa, trzy komary, i przepływ spadłby do 0...
Ale o średnicy/powierzchni/przekroju tak małym, że zmieściłby się w trójniku do tankowania?Ramotny pisze:no bez przesady - w spalinowych autach RC filtry powietrza są stosowane obligatoryjnie i jakoś jeżdżą...
Kiedyś słyszałem, że głupie mogą być tylko odpowiedzi... To bzdura, ale mi się spodobała i zapamiętałem...hevi pisze:... dlatego może takie głupie pytania zadaje... ...
hevi pisze:Rozumiem ,że sprzęgło zaczyna puszczać w momencie kiedy dodaję gazu. Czy krzywą gazu w przypadku spaliny ustawić liniowo dla normala czy jakoś inaczej? Dodam ,że nie posiadam Governora. Drugie pytanie , jak gasić silnik poprzez t-cut? ustawić opcję na aktywną i ona zgasi silnik? Jak to działa?
Gajos pisze:Ale o średnicy/powierzchni/przekroju tak małym, że zmieściłby się w trójniku do tankowania?Ramotny pisze:no bez przesady - w spalinowych autach RC filtry powietrza są stosowane obligatoryjnie i jakoś jeżdżą...
hevi pisze: jednak do sprawdzenia trzeba wyjąć silnik , bo nie dostanę się do tych śrub. czy silnik ściągnę po odkręceniu go od łoża tylko czy jeszcze musze rozkręcić sprzęgło i wyprowadzenie do rozrusznika?
Wróć do „Silniki spalinowe i akcesoria”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości