Strona 1 z 1
Tłumik i silnik do > .90
: 3 maja 2016, o 21:30
autor: wojtekr
Zastanawiam się nad silnikiem i tłumikiem do spaliny 700 (650). Na razie mam dwa typy 105HZ w wersji bez R i YS 120 SRX.
O ile silniki są dwa do wyboru to tłumików jest trochę więcej.
Jakieś typy? Na razie latałem na OS Power Boost i RJX czyli podróbie ThunderTiger coś tam....
Ale może Hatori, Funtech?
A może nie ma znaczenia?
Re: Tłumik i silnik do > .90
: 3 maja 2016, o 21:40
autor: Artja
Mam Hatori na silniku 105HZ-R. Generalnie tłumik świetny (heh, musi bo innego nie mam), wymaga jednak podwójnej staranności ze względu na dwustopniowy montaż. Za pierwszym podejściem nie dopilnowałem żeby oringi uszczelniające weszły dokładnie w obsadkę mocującą, wystarczył jeden lot żeby zasmarkać olejem pół helika. Po korekcie jest sucho. Z mniejszych tłumików do 50'tki najlepsze efekty daje mi OS Power Boost
Re: Tłumik i silnik do > .90
: 3 maja 2016, o 21:41
autor: Kenobi36
Re: Tłumik i silnik do > .90
: 3 maja 2016, o 21:57
autor: wojtekr
no właśnie to ciekawe, latałem na tym RJX w 55 i było ok może trzeba zobaczyć
Re: Tłumik i silnik do > .90
: 3 maja 2016, o 22:01
autor: Kowal
Hatori lub Yamada. Ja mam Hatori w 700etce. Ewentualnie YB. Curtisa Karuzel sobie chwali. Albo bierz fabryczny. Szczerze mówiąc to do mistrzów nam wiele brakuje, więc każdy "rasowy" doda nam 10 do bycia "zajebiatymi pilotami śmigłowcow zdalnie sterowanych".
Re: Tłumik i silnik do > .90
: 13 maja 2016, o 21:47
autor: wojtekr
a taki?

Re: Tłumik i silnik do > .90
: 13 maja 2016, o 22:10
autor: Kowal
Wygląda jak nieudane dildo.
Re: Tłumik i silnik do > .90
: 13 maja 2016, o 22:11
autor: wojtekr
a tam nieudane
Re: Tłumik i silnik do > .90
: 13 maja 2016, o 22:15
autor: tata111
Ja miałem w OS 50H i zauważyłem znaczny wzrost mocy w stosunku do Aligna. Ostatnie moje loty były na Power Boost i ten zachowywał się podobnie jak MP5. Gdybym stał przed wyborem tłumika do Heli 700 to kupiłbym MP6.