wojtekr pisze:Ja olałem ceramiczne ze względu na jakieś koszmarne koszty, hybrydy nie znalazłem wiec stosowałem wersję ZZ czyli z metalową osłoną i czasami ją wyjmowałem a czasami nie- nie widziałem większej różnicy. Z osłoną łożysko jest smarowane własnym smarem a bez osłony olejem z paliwa.
gumi pisze:Łożyska ceramiczne są bardzo wrażliwe na udary podczas pracy. Stawia to pod znakiem zapytania ich zastosowanie w układzie korbowym silników spalinowych. Efekt może być odwrotny od zamierzonego. Natomiast jako łożyska rolek prowadzących wszelkiego rodzaju paski gumowe sprawdzają się znakomicie (PROTOS).
SeKLeS pisze:gumi pisze:Łożyska ceramiczne są bardzo wrażliwe na udary podczas pracy. Stawia to pod znakiem zapytania ich zastosowanie w układzie korbowym silników spalinowych. Efekt może być odwrotny od zamierzonego. Natomiast jako łożyska rolek prowadzących wszelkiego rodzaju paski gumowe sprawdzają się znakomicie (PROTOS).
Masz na myśli do 500tki? Czy też do mini? Gdzie kupiłeś?
Wróć do „Silniki spalinowe i akcesoria”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości