tomek68 pisze:Ja bym się jednak uparł i założył serwa od tyłu to się musi udać , widać że miejsca wystarczy.
Nie kombinujcie z tymi serwami ,popychacze mają być pod kątem ,bo tak przewidział producent


Ramotny pisze:Po tym paśmie porażek stwierdziłem że w taki razie zamontuję chociaż podwozie. I tu mnie już całkiem przygwoździło ? otworki są nieco ?rozjechane? i nijak się nie da wkręcić obu śrub. Przewiercanie pałąków ? ze względu na porę ? zostawiłem do jutra.
No tu się przyznam bez bicia wyskoczył błąd (zięciu winny - na kogoś muszę zwalić

Sprawdziłem ,rzeczywiście była różnica w rozstawie otworów w programie do wiercenia.
Już poprawiłem.
Te tulejki 7mm były przewidziane pod orczyki alu ,które są cieniutkie ,będę musiał jednak do zestawów dawać
swoje orczyki żeby nie było potem takich problemów z montażem.
Co do tango - super motorek nigdy się nie grzał (wogóle) ,mocy dosyć ,lekki , ale jednak nowoczesne outrunnery mają
większy moment obrotowy ,tango to inruuner.
Ale polecam 3 lata mi służył ,aż go kostek dorwał





Patrzcie a chinola nie potrafi zajechać

tomek68 pisze:1: 0 dla SM50 przegrałeś ale nie poddawaj się bez walki !. Czy otwory w podwoziu nawiercone są w (dziwnym) miejscu w celu ochrony ramy w razie kreta ?.
Tajemnica producenta

pozdrawiam Marek