XFX Trex 450

Jeżeli czegoś nie ma na liście powyżej, szukaj w tym dziale.
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 681
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 15 sie 2017, o 11:11

Yyyy hmmm, to wszystko zależy od tego ile majster będzie chciał za jedną kompletną ramę. Ale chętnie bym wziął, no z 6 ram, a jakby cena była spoko to 10 ram. Mając tyle ram mógłbym zbudować drugiego xfx tylko że flybarless. Prosta i tania modyfikacja, bo głowica fbl 63zł tarota i system fbl to ok 100zł.
Nawet nie takie drogie te 450tki w utrzymaniu, no oczywiście klony.
Chyba tak zrobię. Jeden model klasycznie na pręcie, a drugi flybarless.
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7198
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 619 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 15 sie 2017, o 11:43

W 450 chodzi własnie o to, że tanio się tłucze.
Awatar użytkownika
gumi
Elita forum...
Posty: 837
Rejestracja: 23-07-2015
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 33 razy

Postautor: gumi » 16 sie 2017, o 06:57

Zwróć jeszcze uwagę na jakość łożysk wałka wirnika ogonowego, od nich dużo zależy. Chinszczyzna raczej się tutaj nie sprawdza.
Awatar użytkownika
Wiktor
Elita forum...
Posty: 953
Rejestracja: 02-05-2010
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 130 razy
Podziękowano: 67 razy

Postautor: Wiktor » 27 sie 2017, o 21:35

Ostatnio zmieniony 29 sie 2017, o 11:16 przez Wiktor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 681
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 29 sie 2017, o 09:22

Tak jest. Pojawia się coraz więcej części do XFX za śmiesznie małe pieniądze, nawet alu głowica za 10zł, znaczy hub :)
Ten model może być tańszy w kretowaniu niż V977 jakby tak popatrzeć. Znaczy nie tańszy, ale równie tani dla sknerusów, którzy za wszelką cenę chcą mieć 450 ale nie chcą przez miesiąc jeść chleba z biedronki po tygodniowej promocji :)
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2911
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 241 razy

Postautor: pkali » 29 sie 2017, o 09:32

Niska cena może być złudna. Niestety za nią często podąża jakość, więc może się okazać, że żywotność tych części będzie marna. Kiedyś kupiłem podejrzanie tanią konwersję na pasek do rexa. Wałek, na którym był osadzony wirnik można było wyginać w palcach.


tapatalk
XLPower 520, protos 380, xl380, protos mini, gaui MX3, oxy2, omphobby M2, omphobby M1
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 29 sie 2017, o 09:38

Nie trzeba daleko szukać - całe HK jest takie. Ale na początku to nie żywotność części jest największym problemem tylko spotkanie z glebą.
Najpierw rozwalamy modele bo nie umiemy latać, potem bo są tanie, kiepskie i same się psują w locie.
A potem jest ten moment aby kupić dobre i nie tanie.
Helikoptery
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7198
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 619 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 29 sie 2017, o 09:59

Ale są też elementy, które od samego początku uziemiają model, jak np. miękkie wałki czyniące wibrator z helika i totalnie ogłupiające FBLa.
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 29 sie 2017, o 11:16

mwx pisze:Ale są też elementy, które od samego początku uziemiają model, jak np. miękkie wałki czyniące wibrator z helika i totalnie ogłupiające FBLa.


eee tam
latałem na HK 450 z Beast'em, Brainem i Tarotem- normalnie latają. Nie popadajmy w paranoję, wały były stalowe i chyba zawsze nowy był prosty, i nigdy się nie wyginał/wibrował od lotu. A przemiał tych wszystkich części był u mnie ogromny
Helikoptery
Awatar użytkownika
dawo
Sknerus
Posty: 2134
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Piastów
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 81 razy

Postautor: dawo » 29 sie 2017, o 15:02

Zaletą mikrusów jest napewno kretoodporność - tej 450 po glebie nie podniesiesz i nie polecisz dalej jak v977. Godziny spędzone na serwisie i ustawieniach po każdym krecie podczas nauki można zaoszczędzić wydając kasę na braina lub inny system z funkcją autolevel + rescue. Podejrzewam że jak nie od kretów to ten model od dużej ilości lotów zacznie się sypać... ale to trzeba by sprawdzić.
Heli: 450, V922, 2x250, Protos 380, Protos 500, 2 x XL POWER 550
Samoloty: 2 x Combat, FunCub, MX-S, Sebart Katana 50E, Skrzydło, 2xF16, Hyper Bipe, Hawk EDF, Rad Jet, Akrobat Halowy,Bolt Mavimodels, ASW28 Volantex, E-flight v900 i Mini EDGE 540, Kwarciński Micron 150,
Drony: quad 250 i QX 90,
Samochodziki: Traxxas Rustler i 2 x Rustler 4x4, Slash 2wd, Summit, Arrma Typhon i Infraction 6s
DX9 G2 :)
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 681
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 2 wrz 2017, o 22:57

A wyjaśni ktoś co to dokładnie jest ten system autolevel + rescue? Znaczy domyślam się, że autolevel to jakieś samo poziomowanie a rescue to jakiś ratownik helika? Jak to działa? Że jak mam włączony autolevel to helik zachowuje się jak 4 kanałówka z ciężkim flybarem, czyli sam się stabilizuje do poziomu? A jak działa funkcja rescue, kiedy i jak ona ratuje? Nie wiem, podczas wykonywania akrobacji straciłem panowanie nad helikiem i wtedy włączam przycisk rescue i helik automatycznie obraca się podwoziem na dół i stabilizuje lot ratując helika od kreta?
Tak wiem, że to wszystko mam w google, ale Wy na pewno wyjaśnicie to tak lżej i przyjemniej :)
Jeśli ten system działa tak jak napisałem to faktycznie jest to super pomysł na naukę latania, ale zapewne ten system nie ma aż takich możliwości, bo to tylko malutki procesorek, więc cudów chyba nie warto oczekiwać :)
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 2 wrz 2017, o 23:14

AL - poziomuje
Rescue - najpierw podnosi potem poziomuje
Helikoptery
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 15946
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1685 razy
Podziękowano: 1000 razy

Postautor: aikus » 2 wrz 2017, o 23:36

Awatar użytkownika
macem
Domownik forum...
Posty: 310
Rejestracja: 23-03-2018
Lokalizacja: Kościelec
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 3 razy
Kontaktowanie:

Postautor: macem » 2 lip 2019, o 12:24

potwierdzam stare KDS 450 sv to mocna rzecz, tylko trzeba dac wzmocnienie ramy pod silnik i to naprawde jest mocne, przerobione na FBL jeszcze mam, 2 krety jednego dnia :) drugiego nie przezyly łopaty i wał głowny :).
Goblin 420, KDS chase 360, Devil X360, X3, trex 450L Dominator, kds 450sv, miniTitanV2, trex 450 PRO DFC, tarot 450 FBL :)

Wróć do „Pozostałe marki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron