miruuu pisze:Lepiej się przyznaj. Wystraszyles się piwnicy? Ale się nie przejmuj. Tak ma każdy kto za młodu był zamykany w piwnicy za karę
Damdodo pisze: Po prostu temat samolotów zaczął mnie interesować, ale mój brak wiedzy irytował mnie
Damdodo pisze: Byłoby fajnie gdyby czasem też uwzględnił, że na forum jest taki jełop jak ja co nawet podstawowych wzorów nie zna...
Damdodo pisze: Pójdę do jakiejś szkoły lotniczej i będę zakuwał wieczorami... Może potem będę mógł coś mądrego napisać lub przyłączyć się do dyskusji.
Damdodo pisze: Przepraszam jeżeli kogokolwiek uraziłem!
omcKrecik pisze:Odświeżę temat, bo znalazłem coś z "jazdy obowiązkowej" każdego modelarza-samolociarza. W zasadzie to jest to samo, co tak nieporadnie wyjaśniałem wcześniej na wniosek @Aikusa, tylko wyjaśniacz jest inny/lepszy : http://www.piotrp.de/MIX/ewd.htm
Potwierdzam. Ciężki (nie za ciężki) dziób to w najgorszym razie wysoka prędkość lądowania ale pełna sterowność. Ciężki ogon to proszenie się o poważne kłopoty. Sprawdzone osobiściedawo pisze:Zdecydowanie lepiej mieć cięższy dziób, jak będziesz miał za ciężki tył to model będzie niesterowny.
Wróć do „Ogólne dyskusje parapeciarzy”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości