mikegsx400 pisze:wracając jeszcze do wcześniejszego posta - oczywiście myślałem chwile o EFX racerze, ale odpadł bo dawo ma![]()
a co do pianek, to z moich nic nie odpada nawet jak latam troche szybciej(jade na zamkniecie soboty na R. zrobić oblot nowego skrzydełka, zobaczymy czy coś odpadnie
)
Macieju, daj jakieś info, ile toto waży, rozpiętość (wg moich obliczeń winno mieć 85-95cm), i czy faktycznie nie rozpadnie sie przy 200.
Tutaj są m.in. fotki o które pytałeś w PW: https://photos.app.goo.gl/hoQWsLDAXbkSgywz6
Konkretnej masy Wam nie podam, one ważyły gdzieś koło 1.5kg zatankowane.Kawasaki były lżejsze, na tyle lekkie że na dobrze podkręconym silniku 3,5ccm mogły startować prawie pionowo i wznosić się w pionie. Wymiary wynikają wprost z przeskalowania oryginałów 1:12.
1. Kawasaki Ki61KAI - wersja z rzędowym silnikiem bo kadłub jest bardziej opływowy a rozmiary łapią się na silnik 3.5ccm zgodnie z regulaminem
2. Messerschmitt Bf109H - wersja wysokościowa, bo dzięki większej rozpiętości skrzydeł łapał się na silnik 3.5ccm. Model w wykonaniu "czołg", przetrwał kilka kolizji w powietrzu bez większych strat - raz przeciął inny model skrzydłem

3. Supermarine 371 Spiteful - bo jest ładny jak Spitfire, ale ma proste skrzydła. Eliptyczne są trudne w budowie, szczególnie przy wykorzystaniu konstrukcji rdzeniowej z pracującym poszyciem. To jest model pod silnik 2.5ccm i pewnie najbardziej nadaje się pod damski napęd bo jest leciutki