Re: Dylematy - czyli jaki wybrać samolot
: 9 gru 2021, o 16:25
I jak było?
Bo tę część teorii też znam: nie ważne, czy głowica ma 3 czy 5 czy 7 łopat - ważne, żeby miała więcej niż 2 i jest DUUUUŻO lepiej.
ALe to TYLKO teoria.
E-Sky swego czasu zrobiło HoneyBee Kinga z głowicą 3 łopatową, bez FBLa i bez pręta.
Nie miałem go.
Wielkiej kariery nie zrobił, więc przypuszczalnie latał porównywalnie do wszystkich E_Skyi out-of-the-box...
... no ale ... była to głowica 3 łopatowa, bez pręta i bez FBLa.
Dla porównania AliShanmao przerabiał kiedyś zwykłe dwułopatowe Kingi i Belty na FBLL i trudność utrzymania zawisu rosła wykładniczo odwrotnie do średnicy rotora, tzn. o ile jeszcze Belt (czyli łopaty 325) dawał się jako tako opanować, o tyle KIng (nie pamiętam... 280??) to był wariat totalny...
Bo tę część teorii też znam: nie ważne, czy głowica ma 3 czy 5 czy 7 łopat - ważne, żeby miała więcej niż 2 i jest DUUUUŻO lepiej.
ALe to TYLKO teoria.
E-Sky swego czasu zrobiło HoneyBee Kinga z głowicą 3 łopatową, bez FBLa i bez pręta.
Nie miałem go.
Wielkiej kariery nie zrobił, więc przypuszczalnie latał porównywalnie do wszystkich E_Skyi out-of-the-box...
... no ale ... była to głowica 3 łopatowa, bez pręta i bez FBLa.
Dla porównania AliShanmao przerabiał kiedyś zwykłe dwułopatowe Kingi i Belty na FBLL i trudność utrzymania zawisu rosła wykładniczo odwrotnie do średnicy rotora, tzn. o ile jeszcze Belt (czyli łopaty 325) dawał się jako tako opanować, o tyle KIng (nie pamiętam... 280??) to był wariat totalny...