W sumie, żeby nie to ratio ogona 470-tki to też chętnie nabył bym kicika


A tak swoją drogą - czy ktoś już opisywał swoje odczucia w locie z napędem "wałkowym"?
windcatcher pisze:Tym modelem da się latać ale niezależnie od ustawień zaawansowanych braina przy ostrych manewrach ogon popuszcza na pasku i zębatce.
A tak swoją drogą - czy ktoś już opisywał swoje odczucia w locie z napędem "wałkowym"?
Kosmo pisze:Zastanawia mnie jeszcze, jak to jest podczas lotów testowych Aligna. No przecież Alan, czy inni piloci pro latając tak agresywnie jak na filmach muszą zauważać ten problem! Od kilku lat to samo i dalej nie ma zmiany.
Chyba, że ich umiejętności są na tak wysokim poziomie, że ucieczkę ogona korygują nawet nieświadomie i wszystko jest git![]()
Kosmo pisze:Ja miałem wałek u siebie w 450.
miruuu pisze:windcatcher pisze:Tym modelem da się latać ale niezależnie od ustawień zaawansowanych braina przy ostrych manewrach ogon popuszcza na pasku i zębatce.
Teraz doczytalem. Co masz na myśli pisząc, że ogon popuszcza na pasku i zębatce?
windcatcher pisze:W ostrych manewrach ogon stawia taki opor, ze pasek przeskakuje i model wali piruet..
Tylko jedna mała uwaga
450tka to zupełnie inna konstrukcja. 470tce zdecydowanie bliżej (i raczej najbliżej) do Gałki X3
windcatcher pisze:Miruuu - daj już luz
wojtekr pisze:Ale pasek nie ma prawa przeskakiwać - bez względu na ratio. Jak przeskakuje to jest zrypany pasek/konstrukcja etc.
I to jest główna przyczyna, dla której Align nie wydał po prostu zębatki upgradowej z ząbkiem mniej... i uważam, że tego nie przemyśleli...windcatcher pisze:trexie 470 nie mamy ani dużej zębatki z tyłu
windcatcher pisze:Są za to długie i szerokie łopatki oraz wydłużony wałek, na którym ogon osiąga spore kąty.
Kosmo pisze:Tylko jedna mała uwaga
450tka to zupełnie inna konstrukcja. 470tce zdecydowanie bliżej (i raczej najbliżej) do Gałki X3
Racja Mirku, że to inne modele. W sumie nigdy nie latałem na łopatach 360 lub 380. Różnica w locie jest mocno odczuwalna porównując do 325 mm ?
Kosmo, nie miałem na myśli rozmiaru tylko mechanikę w ramie. 470L i 500X nie mają nic wspólnego z 450tką i 500tką poza nazwą "Align"
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości