Postautor: dawo » 16 lut 2018, o 13:48
Ale wraz ze wzrostem temperatury silnika w korku też wzrasta temperatura wszystkiego co jest do niego przykręcone wiec rozrusznik może nie osiąga 100 stopni C ale z 60 to pewnie tak... podczas jazdy powitrze go schładza... kiedyś miałem taki przypadek w motocyklu że ogólnie ciężko kręcił rozrusznik i okazało się że nie wiadomo czemu obcierał komutator o uzwojenia, pomogło delikatne przetoczenie na tokarce, oczywiście robili to spece od regeneracji. Najpierw też bym posprawdzał połączenia prądowe i masy -wszystkie od rozrusznika i alternatora - w fiacie 125p to najczęściej pomagało. Oczywiście klemy od aku. też przeczyść.
Heli: 450, V922, 2x250, Protos 380, Protos 500, 2 x XL POWER 550
Samoloty: 2 x Combat, FunCub, MX-S, Sebart Katana 50E, Skrzydło, 2xF16, Hyper Bipe, Hawk EDF, Rad Jet, Akrobat Halowy,Bolt Mavimodels, ASW28 Volantex, E-flight v900 i Mini EDGE 540, Kwarciński Micron 150,
Drony: quad 250 i QX 90,
Samochodziki: Traxxas Rustler i 2 x Rustler 4x4, Slash 2wd, Summit, Arrma Typhon i Infraction 6s
DX9 G2 :)