TomRar pisze: Do tego jeszcze aluminiowe wzmocnione mocowanie wału głównego co usztywni nie tylko ramę ale i cały wirnik
No tak - człowiek zapomina o pewnych rzeczachmwx pisze: musi być przede wszystkim .... sztywny....
TomRar pisze:
Ktoś już przerobił XFXa na Flybarless
to znaczy tutaj trzeba sobie odpowiedzieć jasno i wprost. TAK. I jakbyś się raz przeleciał czy goblinem czy protosem to 450tki nie ruszylbys nawet za darmo. I tutaj porównywać nie trzeba. TAK, te modele są warte kilka razy więcej bo ich kultura pracy, kretoodpornosc i brak problemow szybko to wynagradza.TomRar pisze:Czy dla kogoś kto całe życie latał tylko 4 kanałówkami i jednym mikrusem będzie aż taka różnica w locie między trexem a goblinem, który będzie 3 krotnie droższy w utrzymaniu?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości