JurekG pisze:Dzięki, to 90 stopni to mi rozwiązuje problem w moim myśleniu
Czyli rozumiem, że dla helika, w apce Flysky ma być ustawiony z tarczą na 90 stopni. Tak "surowy stan" jak fizycznie działa manipulator Aileron/Elevator.
JurekG pisze:A dopiero w programie VBar Setup ustawiam tarczę na 120 stopni. Czy nadal pozostawiam na 90 stopni . Na heliku mam klasyczny układ serva, 120 stopni Elevator z tyłu.
JurekG pisze:Czy po za tym ustawieniem jak wyżej, to w apce Flysky mogę nadal miksować kanały, przełączniki i potencjometry, charakterystyki itp Wydaje mi się że tak.
JurekG pisze:Ciężko to idzie ale powoli posuwam się do przodu
aikus pisze:Nie no ale należy pamiętać, że na ogólnie pojętą jakość apki nie składa się tylko stabilność linku i zasięg.
Raczej nie chciałbym i raczej nie będę próbował latać na FlySky helikopterami, nawet małymi.
Pamiętam szok jakiego doznałem po przejściu z Taranisa, na Graupnera właśnie... Że oto nagle, mimo, że w samym heliku nic się nie zmieniło, to zaczął być posłuszniejszy, reagować szybciej, precyzyjniej i tak dalej...
Jest coś takiego jak szybkość linku i o ile w samolotach nie ma to większego znaczenia, to w helikopterze - ma i jest odczuwalne nawet dla takich pilotów jak ja.
...
Największą nowością jest fabryczne wsparcie 8 kanałów PPM oraz do 10 kanałów dzięki protokołowi I-BUS
Odbiornik: FS-iA6B
Liczba kanałów: 6
Port bindowania: tak
Gniazdo zasilania: tak (VCC)
Zasilanie: DC 4V -6.5V
Port I-Bus
Port telemetrii
Wsparcie dla PPM
Waga: 14,9 g
Długość anteny: 26mm x 2 szt
Rozmiar: 47x 26,2 x 15mm
Carson pisze:Czyli lepiej kupic starsza wersje I6 i wgrac customowy firmware?
Carson pisze:A ten Jumper jest kompatybilny z s-fhss (w specyfikacji pisza tylko o fhss)? bo jesli daloby rade zbindowac go tez z xk k110 to byly to argument za
Wróć do „Flysky, Hisky, Turnigy”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość