Piotr_T pisze:SC wzdłużny na 100 % jest OK
Piotr_T pisze: SC poprzeczny
Piotr_T pisze: dał sporo więcej ciężaru na nos i w ten sposób rozwiązał problemy i z lotem ślizgowym i z załączonym napędem. Może tędy droga, mimo że SC na bank nie wypadnie wtedy w 1/3 cięciwy płata.
Pozdrawiam,
Piotr_T pisze: Może więc zanim zacznę ciąć kadłub, to spróbuję ustawić wyważenie w ten sposób. Co Ty na to?
omcKrecik pisze:Dociążenie nosa przy zadartych skrzydłach (kąt zaklinowania) to złudny sposób - będzie latał, ale niesprawnie i w zakręcie zwalał się na skrzydło. Bardzo niestabilny nawet na małym wietrze, bo statecznik poziomy cały czas generować musi siłę kompensującą przeważony nochal. Samolot leci z opuszczonym nieco nosem, wtedy kąt natarcia skrzydeł jest bliższy właściwemu - i dlatego w ogóle wtedy lata.
Piotr_T pisze:W końcu tych LIDLoli lata już całkiem sporo i latają poprawnie
Piotr_T pisze:Jak nie poleci tak, jak trzeba, nawet po przeróbce kąta zaklinowania skrzydła...
MacGyverek pisze:Ja mój model dowazylem z tyłu odważnikiem dodatkowo zwiększyłem powierzchnie sterowe. Tez mi dziwnie szybował na mordę jak już prędkości nie miał. Poprostu ten typ tak ma. Dodałem poprostu zyro z inavem i procek teraz tak kontruje że nie zwala na mordę.
Piotr_T pisze:No to będę musiał wydłubać serwa
Piotr_T pisze: przeciąć kadłub,
Piotr_T pisze: przy oddzielaniu skrzydeł nic nie zniszczyć,
Piotr_T pisze: zastosowanie klina o grubości 6 mm
Piotr_T pisze: spora część LIDLoli w wersji RC ma sterowanie poprzez niezależną zmianę katów zaklinowania obydwóch skrzydeł
Wróć do „Trenery, parkflajery i inne...”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość