
jak jest naprawdę w realu, chodzi mi o charakterystykę zachowania helikopterów w powietrzu, tzn w jakiej sytuacji całość pracuje np ciszej, kiedy jest zwrotniejszy a kiedy szybszy, kiedy lepsze noszenie... mogę oczywiście sam sprawdzić kupując tony części i metodą "prób i błedów" stworzyć powietrzną bestię, ale nie poto wymyślono forum...
jak jest z tymi silnikami? jak dobrać lepszy zamiennik? np patrzyłem ostatnio na scorpiony, minimalnie mocniejsze są w porównaniu trochę większe i cięższe, a cenowo x2... zalecają tez dużo większe zębatki niż oryginalne, wniosek z tego -mają większy moment czy jak? z kolei kierując się duzą różnicą w mocy obroty tegoż silnika są duużo mniejsze. regulowac wtedy trzeba zębatkami obroty wirnika czy założyc troszkę dłuższe łopaty i kąty zwiekszyć?

pytań mam milion, dobrze że hobby tylko jedno...
pozdrawiam
