Jedź na razie na preorderach i już ...
Kurde, no, fakt faktem, że to się nie stalo bez powodu, że rynek heli w Polsce jest jaki jest.
Na interes życia raczej nie ma tu co liczyć, ale z tego co oglądałem ten model u Ciebie i z tego co teraz przekartkowałem na szybko manuala to mi sie naprawdę bardzo podoba.
Trochę zerżnięty - OK, może i tak, ale też np. upgrade mocowania rolek prowadzących pasek w boomblocku, któego Gaui się nigdy nie doczekało, a wiele osób go sobie robi - struga po swojemu...
Tutaj to po prostu jest. Z defaulta.
Poza tym to mi wygląda na rekordzistę pod względem lekkości modelu out of box.
Tu już kwestia co kto lubi, bo można mieć ciężki model i setup po skurwysynie - jak ktoś lubi ostre szybkie 3D i czas lotu 2 minuty, a można mieć lekki zwinny model, dłuższy czas loty, latać trochę spokojniej.
Ostatnimi czasy niestety wszystko szło w tym pierwszym kierunku i ja się martwiłem.
Nawet GauiX3, żeby była naprawdę lekka to tak naprawdę trzeba było zrobić stretcha do 380. N astockowych 360 - źle nie było, ale szału też nie było.
X360 - nie ma wersji 380.
Więc no ....
..
...
Przy tej okazji oczywiście zastanawiam się nad tym moim logasem...
Bo co jak co, ale do lekkich to on też nie należy.
No i teraz tak: zrobić stretcha - OK, ale znowu będę miał 600tke, której już nie chciałem.
Zostawić tak jak jest i próbować odchudzać (wkładając mniejsze pakiety) - OK, można, pewnie nawet sporo da się ugrać, ale cudu nie będzie.
Wymienić na XL 550 ... ?
Cholera... powiem coś czego myślałem, że już nigdy nie powiem: Musiałbym się kiedyś przelecieć tym XLpowerem.
Myślałem, że nigdy tego nie powiem - tak, bo generalnie mma zdanie takie, że żeby dobrze poczuć helika to po pierwsze trzeba go ustawić pod siebie, pod swoje preferencje, a po drugie, zrobić nim ze 30 lotów.
Ale tutaj, ja już mniej więcej wiem czego oczekuję i jeden zapoznawczy lot mógłby mi CHYBA wiele powiedzieć.
Chyba....
No tak czy siak, Logas lata naprawdę obłędnie, i tak jak to LukasDK powiedział w Wincentowie, tak dziś stwierdzam, że nie kłamał: Latając tym modelem nie czuje się żadnych ograniczeń.
Jedyne do czego można się przyczepić, to właśnie, że w tym setupie - model jest dość ciężki.
Nie ma dramatu, ale jest dużo cięższy niż była np. X7.
Gdyby taki XLpower zachował te właściwości lotne co ma Logas a jednocześnie był lżejszy (to znaczy wiem, że jest, ale chodzi o wrażenie w locie, a na to składa się wiele różnych zmiennych), to ...
... u mnie logas miałby właśnie naprawdę groźnego konkuretna.