Xioami a Euro RTV AGD - uchylanie się od naprawy

Na każdy temat. Byle kulturalnie...
Regulamin forum
Jakiekolwiek wulgaryzmy, obrażanie innych użytkowników i wszelkie inne działania sprzeczne z powszechnie przyjętymi normami społecznymi będę automatycznie eliminować posty, wątki a nawet autora.
Awatar użytkownika
Adam12
Elita forum...
Posty: 1333
Rejestracja: 31-10-2015
Lokalizacja: Podhale
Podziękował: 86 razy
Podziękowano: 77 razy

Postautor: Adam12 » 31 gru 2019, o 15:36

aikus pisze:...Pytanie po co serwisy to robią... fałszowanie statystyk awaryjności??

Budują markę. A "ciche" akcje serwisowe w branży moto ? Postęp wymaga ofiar czy jakoś tak :)
XL Power 380; ParkMaster Pro; Spektrum DX8
Awatar użytkownika
MacGyverek
Lider forum...
Posty: 2093
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Rydułtowy/Śląsk
Podziękował: 72 razy
Podziękowano: 171 razy

Postautor: MacGyverek » 31 gru 2019, o 16:10

Odkurzacz był kupiony przez neta z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym. Nie przysługuje 14 dni zwrotu. Bo widziałeś co kupiles. Takie jest prawo. Odnośnie udowodnienia stanu przed i po serwisie euro RTV ma zdjęcia w systemie. Też się do tego nie odniósł. Tak to ten sam odkurzacz z tym samym sn. Dodatkowo dodam że do serwisu poszedl jako nowy bez śladów użytkowania (tak w protokole jest) a wrócił ze śladami użytkowania ( tez tak opisane w protokole). Serwis tłumaczy się tym że dla niego ślady użytkowania to wyjęcie odkurzacza z pudełka i rozpakowanie. Gdybym wysłał zapakowany hermetycznie (nie wiem jak to odczytać gdyż nie ma opakowania hermetycznego) to byłby uznany jako nowy bez śladów użytkowania. Mam ich słowa wszystkie na mailach. Także i tak sprawa trafia do rzecznika. Nie daruje i będę żądał zwrotu poniesionych kosztów serwisowych i obniżenia ceny jako niepel owartosciowy produkt.
Flota:Align TREX 450L + MSH Brain, ALZRC Devil 420 + MSH Brain, ALZRC X360 + MSH Brain, OMP M2 v2, DJI Mavic Air, HeliQuad 3D, GEPRC CineQueen, ESA, Lidl
Radio: Walkera DEVO 8S + DEVIATIONTX 5.0.0, FrSky Horus X10S + OPENTX
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 16318
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1782 razy
Podziękowano: 1022 razy

Postautor: aikus » 31 gru 2019, o 18:05

No i gut i zajebiscie.
Podobno wiekszosc tego typu spraw jest wygrana juz w momencie wlaczeniavdo sprawy właśnie rzecznika praw konsumenta, mimo, ze teoretycznie zaden sklep jesscze wtedy nic nie musi.
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 31 gru 2019, o 19:35

Podejście dużych firm jest takie, że jeden zacięty furiat (sorry Gyverek, to nie o tobie tylko generalnie ;) ) narobi szkód w wizerunku, który jest wypracowywany wielokroć wyższymi kwotami.

Oczywiście zdarzają się przypadki emasowe, ale myślę że to jednak skrajności i odosobnione przypadki.
Awatar użytkownika
MacGyverek
Lider forum...
Posty: 2093
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Rydułtowy/Śląsk
Podziękował: 72 razy
Podziękowano: 171 razy

Postautor: MacGyverek » 31 gru 2019, o 20:05

Tylko że ja nie mam żalu że coś kupiłem niesprawne. Może tak być i to normalne. Tylko zdanie klienta się powinno liczyć i powinno się serwis robić fair. A nie wciskać kit i gadać pierdoły w oczy bo klient idioda lyknie. Wielkie sieciowki jakby sobie coś z tej antyreklamy robiły to ktoś by zadzwonił i sprawę w prosty sposób rozwiązał. A tak się nie stało. Oni w zaparte, to ja tez. Mnie na wizerunku nie zależy. A im chyba tak. Choć sam nie wiem. Raczej wygląda jakby Euro RTV AGD miało to głęboko w dupie.
Flota:Align TREX 450L + MSH Brain, ALZRC Devil 420 + MSH Brain, ALZRC X360 + MSH Brain, OMP M2 v2, DJI Mavic Air, HeliQuad 3D, GEPRC CineQueen, ESA, Lidl
Radio: Walkera DEVO 8S + DEVIATIONTX 5.0.0, FrSky Horus X10S + OPENTX
Awatar użytkownika
PiotrS
Olimp forum
Posty: 3810
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 161 razy
Podziękowano: 240 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 31 gru 2019, o 20:31

Nawet jak odebrałes osobiście, ale kupiłeś w necie to 14 dni Ci się należy
Na 99% jestem pewien

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
XLPower i Protos rc-heli.pl
Awatar użytkownika
MacGyverek
Lider forum...
Posty: 2093
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Rydułtowy/Śląsk
Podziękował: 72 razy
Podziękowano: 171 razy

Postautor: MacGyverek » 31 gru 2019, o 20:32

Ale zapłaciłem w sklepie.
Flota:Align TREX 450L + MSH Brain, ALZRC Devil 420 + MSH Brain, ALZRC X360 + MSH Brain, OMP M2 v2, DJI Mavic Air, HeliQuad 3D, GEPRC CineQueen, ESA, Lidl
Radio: Walkera DEVO 8S + DEVIATIONTX 5.0.0, FrSky Horus X10S + OPENTX
Awatar użytkownika
PiotrS
Olimp forum
Posty: 3810
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 161 razy
Podziękowano: 240 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 31 gru 2019, o 20:35

Umowa zawarta na odległość. Według mnie, to że płaciłeś na miejscu nie ma znaczenia.


Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
XLPower i Protos rc-heli.pl
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 16318
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1782 razy
Podziękowano: 1022 razy

Postautor: aikus » 31 gru 2019, o 21:17

Wlasnie, jezeli na odleglosc kliknales cos w rodzaju "kupuje z obowiazkiem zaplaty" to transakcja jest zawarta na odleglosc.
Tak mi sie wydaje.
Awatar użytkownika
MacGyverek
Lider forum...
Posty: 2093
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Rydułtowy/Śląsk
Podziękował: 72 razy
Podziękowano: 171 razy

Postautor: MacGyverek » 31 gru 2019, o 21:22

Nie macie racji. Przy zamowieniu internetowym z odbiorem w sklepie w eurortv to nie transakcja zakupu na odległość. To rezerwacja towaru. Nie musisz go odebrać. Transakcja zakupu jest w sklepie niestety podczas płatności. Taki myk..
Obrazek
Flota:Align TREX 450L + MSH Brain, ALZRC Devil 420 + MSH Brain, ALZRC X360 + MSH Brain, OMP M2 v2, DJI Mavic Air, HeliQuad 3D, GEPRC CineQueen, ESA, Lidl
Radio: Walkera DEVO 8S + DEVIATIONTX 5.0.0, FrSky Horus X10S + OPENTX
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 16318
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1782 razy
Podziękowano: 1022 razy

Postautor: aikus » 31 gru 2019, o 23:34

Uhm... no i skoro tak, to ciekawe co zrobi Euro, jak kupisz towar, z płatnością przez payU, ale wybierzesz odbiór osobisty, a w sklepie stwierdzisz, że jednak nie chcesz.
To oczywiście tylko dywagacja, ale - skoro umowa jest zawierana dopiero w sklepie, a ja jej w sklepie nie chcę zawszeć, to Euro bezprawnie trzyma moje pieniądze i łaski nie robi, żeby oddać.
Ciekawe co robią, żeby jednak wcisnąć klientowi towar...
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 1 sty 2020, o 01:03

To na prawdę tak nie działa. Takie podejście się nie opłaca i każde większe korpo to wie. Co zrobią? Jeśli postąpią zgodnie z tym co wewnętrznie ustalone, prawdopodobnie będę chcieli cię zachęcić do, mimo wszystko, zostawienia u siebie twojej kasy, ale kulturalnie.

A te wszystkie zle przypadki to zwykle jednostkowe patologie, które mogą pojawić sie wszędzie, gdzie pojawi się człowiek.

Teorie spiskowe tutaj nie mają sensu.
Awatar użytkownika
MacGyverek
Lider forum...
Posty: 2093
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Rydułtowy/Śląsk
Podziękował: 72 razy
Podziękowano: 171 razy

Postautor: MacGyverek » 1 sty 2020, o 01:14

Tu nie o teorie spiskowa mowa. Tu kolejna drabina korpo głupoty. Ludzie w sklepie i gościu na infolinii to mięso armatnie. Osoby dezycyjne są nieosiagalne i z nikim nie można tak naprawdę pogadać!! Tak jak było w Orange jak walczyłem z neostrada i jakością usług, tak w euro RTV i innych wielkich korpo sprzedawcach. Np neostatde zmieniłem na lokalnego dostawcę światłowodów. Spokojnie mogę zadzwonic i pogadać z technikiem, prosić o doradztwo. A korpo to radź se sam i za każdym połączenie telefonicznym zaczynaj gadkę od początku a na koniec usłyszysz że przekaże dalej i nie jest decyzyjny, ale mnie rozumie. Wielkim hurtownia i korporacja mówię NIE!!
Flota:Align TREX 450L + MSH Brain, ALZRC Devil 420 + MSH Brain, ALZRC X360 + MSH Brain, OMP M2 v2, DJI Mavic Air, HeliQuad 3D, GEPRC CineQueen, ESA, Lidl
Radio: Walkera DEVO 8S + DEVIATIONTX 5.0.0, FrSky Horus X10S + OPENTX
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 16318
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1782 razy
Podziękowano: 1022 razy

Postautor: aikus » 1 sty 2020, o 21:34

MacGyverek, ja Cie naprawdę rozumiem i się z Tobą zgadam i jestem z Tobą całym sercem, serio, ale jak popatrzysz na wszystko z szerszej perspektywy to wychodzi, że ... w sumie to dokładnie tak jest jak mówisz... tylko, że nie do końca ;)
Bo np. jakbym teraz w Warszawie chciał brać net od jakiejś małej firemki to się okaże, że nie ma od kogo.
I można płakać, że to źle, że te złe wielkie silne bezduszne korpo wygryzły z rynku wszystkie małe firemki, ale to też nie tak.
Bo ja pamiętam bardzo dobrze czasy, kiedy można było brać net od firemek "Heniek & Ździsiek korporejszyn lymyted" to się okazuje, że zwyczajnie nie ma czego żałować.
Całkiem niedawno z resztą (dopiero) przedawniła się sprawa mojego długu wobec jednej z takich firemek. Firemki która dawno już nie istnieje, przestała działać kilka miesięcy po tym jak podpisałem z nią umowę, (w sensie łącze przestało działać), przestali odbierać telefony, odpisywać na maile, korespondencja wysyłana poleconym - wracała...
... umowy nie dało się zatem rozwiązać i po prostu przestałem płacić rachunki, a ktoś po drugiej stronie za jakiś czas chciał być cwany i sprzedał dług do Kruka.
... I pewnie w wielu przypadkach coś tam ugrał...
Ale ja od początku całą sprawę dokumentowałem. trzymałem logi z firewalla, całą korespondencję, dokumentowałem próby połączeń telefonicznych i tak dalej.
Więc jak przyszło pierwsze wezwanie od Kruka, od razu powiedziałem "tu się zgina mandolina - chcecie kasy - idziemy do sądu".
I podobnych doświadczeń z małymi firemkami mam niestety więcej, nie tylko z ISP.
Podobny Stachu i Ździchu sprzedał mi kiedyś światełka do jazdy dziennej (takie ledy na zderzak).
To było w czasach kiedy jeszcze zdarzało mi się kupować coś na allegro.
No i po chyba trzech miesiącach od zakupu jedna z lampke zaczęła migotać, a po kilku dniach migotać zaczęła druga.
W tej jednej efekt występował zawsze i często, a w drugiej żadko i czasami, ale generalnie w czasie to się nasilało.
Zgłosiłem to, nagrywając efekt usterki na wideo, złożyłem reklamacje pokazując usterkę tylko na jednej lampie (ale zaznaczyłem, że efekt występuje w obydwu).
StachuZdzichu napisał, że reklamację uznają i nie muszę odsyłać starej lampy, tylko, żebym przysłał zdjęcie, ze uciąłem od niej kable, tak, żeby nie dało się jej już podłączyć.
Zrobiłem jak kazali, przypomniałem o tym, że w drugiej dzieje się to samo, tylko że rzadziej - nie odnieśli się do tej kwestii.
Faktycznie po kilku dniach przysłali mi drugą lampę.
No więc spokojnie podszedłem do sprawy, bo wiedziałem, firma porządna, i jak w drugiej lampie efekt zaczął występować na tyle mocno, żę mogłem to udokumentować - złozyłem drugą reklamację.
I już dupeńka.
Zero odzewu. Cisza. Ściana, Studnia.
Wtedy zrozumiałem co się stało: minęło pół roku w czasie którego mogłem na allegro napisać im negatywa.
I członek męski - sprawa niejako przedawniona, więc mogłem im skoczyć.
Oczywiście nadal była do wygrania na drodze prawnej, ale kasa o którą chodziło była tak niewielka, że po prostu temat olałem, uznałem, że jestem łoś, frajer, dałem się wydymać i tyle.
I kupiłem nowe ledy u kogoś innego, a tamtą firemke zapisałem sobie na czarnej liście, żeby nic więcej od nich nie kupować... i członek męski.

I takich przykładów mógłbym mnożyć.

I nie zrozum mnie źle, ja nie stoje w opozycji do Ciebie, nie twierdzę czegoś przeciwnego co Ty, to znaczy, że duże firmy są OK, a małe to gówno - NIE NIE NIE i jeszcze raz nie!
Generalnie, jestem raczej bliższy Twojej postawie niż mojej, zwłaszcza w Polsce, gdzie ustawodawstwo zdaje się promować dużych i silnych (choć teoretycznie nie i teoretycznie to się trochę zmienia na korzyść małych i nowych), i nie tylko ustawodawstwo, bo ogólne warunki rynkowe i ... gospodarcze są takie, że duży ma łatwiej.
Przykład?
Umowy kontraktowe B2B dla nie-pracowników.
Istnieją takie zapisy w kontraktach, które w małych firmach po prostu nie przejdą, bo US się dopierdoli, że współpraca ma charakter zatrudnienia i nie powinno to być B2B tylko umowa o pracę. Nie dość, że każą zmienić to jeszcze dopierdolą karę.
Ale w dużej firmie, która płacić milionowe podatki takie kontrakty to standard i US problemu nie widzi... No bo to przecież taka porządna firma, tyle kapusty od niej miesiąc w miesiąc do budżetu wpada...
Gdzie tu sprawiedliwość??
;)

A jednak uważam, że to nie jest tak, że duża firma z definicji jest zła, a mała z definicji dobra.
Po prostu nie ma to związku ani korelacji.
W dużej firmie rządzą procedury, bo musi tak być - powyżej jakiejś wielkości firma bez sensownych procedur zaczyna zjadać własny ogon i upada.
W małej - przepływ informacji może być błyskawiczny nawet między końcowym klientem a właścicielem firmy.
To niekwestionowana zaleta na korzyść małych firemek.
Ale też duże firmy nie stały się duże dlatego, że tak po prostu stały się duże, z dnia na dzień, bo ktoś je stworzył, z niczego, zdobył kasę, postawił firmę i zaczął rządzić na rynku.
NIE!
One kiedyś były po prostu najlepsze a to pozwoliło im stopniowo przejmować albo eliminować mniejsze, słabsze gorsze firemki.
Owszem, zdarza się tak, że jak już firma poczuje się duża i mocna, zaczyna mieć klienta w dupie i przez jakiś czas uchodzi jej to na sucho, a czas trwania takiego stanu rzeczy, z racji bezwładności powodowanej w prostej linii wielkością tej firmy - może być długi (w małej firemce, jeden wkurwiony klient jak się uprze to firmę wypieprzy), ale nie trwa to w nieskończoność i w zależności od natężenia zjawiska skutkuje albo tym, że wygrywa konkurencja, albo firma zmienia podejście, bo masowe roszczenia klientów zaczynają doskwierać firmie finansowo.

Tu dochodzimy też do miejsca w którym widać dlaczego tak zły jest monopol w jakiejś tam dziedzinie. Tu nie chodzi tylko o ceny i o kontrolę rynku oddaną w ręce pojedynczej osoby, lecz o to, że jak jakaś firma jest monopolistą, to w zasadzie nie ma na nią żadnego bata pod względem jakości usług, czyli może sprzedawać gówno luzem drogo i nawet nie musi się starać, żeby klient był z tego faktu zadowolony, bo i tak nie ma gdzie iść.
ALE: po pierwsze nic nie trwa wiecznie, po drugie, to znowu nie dotyczy wyłącznie dużych mocnych firm. Czasami może dotyczyć małych firemek, których zasięg z definicji jest mocno terytorialny.
Przykład: Piekarnia produkująca chujowy chleb. Miasteczko 20 tyś mieszkańców, jedna jedyna piekarnia, w promieniu najbliższych 20km, tylko małe wioski.
Wiadomo, że żaden sklepikarz nie będzie jeździł codziennie 30km po świeży chleb... i tak to się turla, wszyscy jedzą chujowy niesmaczny chleb i coraz bardziej nienawidzą piekarza...
... no ale nie będą do niego strzelać, bo to jedyny piekarz jakiego mają.
;)

Dopiero jak duża i rozrastająca się piekarnia z gminy oddalonej o 30 km zwiększy swój zasięg na tyle, że zaoferuje lokalnym sklepikarzom swoje wypieki w dobrych cenach i co najważniejsze w rozsądnej jakości - ludzie zaczną mieć wybór.


Z tego powodu na początku tej dyskusji wspomniałem o Media Expert.
W zestawieniu z Euro to jest naprawdę dzień do nocy, a wielkościowa obie firmy są mniej więcej na tym samym poziomie (obie zaliczają się do tych dużych, mocnych), tyle, że Euro istnieje na rynku jakieś 25 lat, a Media Expert - jakieś 5.
Więc.... generalnie nadchodzi moment, kiedy ktoś musi temu euru dać psztyczka w nos.

Tak to wygląda z mojej, jako końcowego klienta, strony.
Kupowałem już rzeczy w MediaExpert, kupowałem w Euro i mam porównaniu pod każdym względem, a najważniejsze jest dla mnie podejście do klienta.
I znowu przykład:
Historię pralki kupowanej w Euro kilka lat temu już kiedyś opisywałem. W skrócie pralka miała być na pojutrze, a z powodu burdelu logistycznego była na za cztery dni, z czego raz była pod moim blokiem, ale odjechała, bo ... ktoś kurierowi załadował na samo dno i "przecież nie będzie teraz wyładowywał wszystkiego z samochodu, żeby mi pralkę dać.
Oczywiste i zrozumiałe i kurier bogu ducha winien - jak powiedziałeś mięso armatnie, więc nie miałem do chłopiny pretensji.
Liczyłem, żę pralka w końcu dojedzie jako, że sterta brudnych ciuchów rosła w oczach.
Maszyna do szycia: specjalnie dopłaciłem ileś tam (chyba 15 złotych) za ekspresową dostawę. Bo miałem coś do uszycia i urlop.
Efekt był taki, że maszyna przyjechała w momencie kiedy zdążyłem już naprawić starą maszynę i uszyć wszystko na niej.
Po 15 złotych - mogłem i powinienem złożyć reklamację... ale olałem sprawę, choć cała sprawa złożenia i opłacenia tego zamówienia od samego początku wyglądała tak jakby Euro po prostu chciało mnie wydymać na kasę i to nie tylko na te 15 złotych, ale na całą kwotę zakupu.
Więc ... tu z kolei rozgrzany pręt mi w otwór, za psucie rynku - bo pozwalam skurwysyństwu i cwaniactwu na bezkarne istnienie i opłacalność.


Z kolei w Media Expert kupowałem np. mojego wzmaka.
Oczywiście też chciałem go mieć jak najszybciej, ale dopiero dzień po złożeniu zamówienia dotarło do mnie, że codziennie przejeżdzam w drodze do pracy obok jednego ze stacjonarnych sklepów.
Zadzwoniłem, opisałem sytuację, babeczka bardzo miło powiedziała, że jeśli zależy mi na czasie, to najlepiej będzie zostawić to tak jak jest, bo nie ma możliwości zmiany zamówienia, mogę tylko tamto anulować i składać nowe, a to z powodów oczywistych nie ma sensu.
Niby znowu zderzenie z twardymi procedurami, ale - jak mówiłem - ich istnienie w dużej firmie jest oczywiste, a kwestia podejścia do klienta w tym wszystkim - całkowicie różna.
Często też kupuję w ME jakieś pojedyncze drobne, graty (kable, złączki przejściówki itp) do firmy.
Wszystko zawsze na czas, jak zegareczku, zero problemów.

No pff :dk: tak po prostu jest.

A jak sobie pomyślę, że miałbym kupować jakikolwiek zwłaszcza drogi sprzęt od jakiejś małej firemki to aż mnie odrzuca, bo za pół roku ta firemka może już nie istnieć, a ja z reklamacją nie będę miał gdzie uderzyć, bo producent mi powie (tak jak i Tobie), że tylko za pośrednictwem sprzedawcy...
...
Więc... no sam widzisz, mało jest rzeczy ewidentnie czarnych i ewidentnie białych...
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 16318
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1782 razy
Podziękowano: 1022 razy

Postautor: aikus » 3 sty 2020, o 12:44

blać tyle się napisałem i nawet jednego dzięka nie dostałem a macgyverek pewnie dodał mnie do wrogów i teraz do raciborza ja pojade to wpierdol dostane...
:wall2: :wall2: :wall2:
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 3 sty 2020, o 12:50

ZACHĘCAM DO PRZYŁĄCZENIA SIĘ DO AKCJI "DZIĘKNIJ AIKUSA"!!!

Ja już :D
Awatar użytkownika
MacGyverek
Lider forum...
Posty: 2093
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Rydułtowy/Śląsk
Podziękował: 72 razy
Podziękowano: 171 razy

Postautor: MacGyverek » 3 sty 2020, o 13:22

Upssss... Będę odpisywał tylko nie lubię na smartphonie. Wieki bym pisał ;) jak się lajka daje na tapatalku??
Flota:Align TREX 450L + MSH Brain, ALZRC Devil 420 + MSH Brain, ALZRC X360 + MSH Brain, OMP M2 v2, DJI Mavic Air, HeliQuad 3D, GEPRC CineQueen, ESA, Lidl
Radio: Walkera DEVO 8S + DEVIATIONTX 5.0.0, FrSky Horus X10S + OPENTX
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7363
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 642 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 3 sty 2020, o 14:05

miruuu pisze:ZACHĘCAM DO PRZYŁĄCZENIA SIĘ DO AKCJI "DZIĘKNIJ AIKUSA"!!!

Ja już :D


Nie. Przecież tego nikt nie przeczytał. Powinny być kary za nadmierną ilość literek.
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 3 sty 2020, o 14:30

Aikus wykupił pakiet "Mogę wszystko nic nie muszę" na kolejny rok, więc płacz i dzięksuj.
Awatar użytkownika
mikegsx400
Lider forum...
Posty: 1905
Rejestracja: 01-10-2014
Lokalizacja: Pruszków/W-wa
Podziękował: 134 razy
Podziękowano: 167 razy

Postautor: mikegsx400 » 3 sty 2020, o 14:42

:D
tl;dr

;)
"...możesz być znacznie szybszy, nie myśl o tym, po prostu to zrób!"

Wróć do „Brudnopis”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości