
Moderator: Kowal
tomekst pisze:Na początek może przez forum jeszcze raz się przywitamy z tymi którzy wczoraj byli na lotnisku. Nie przywitanie się z pozostałymi nie było celowe. Za pierwszym razem mam nadzieję, że grzecznie się przywitaliśmy, spytaliśmy się o możliwość korzystania z lotniska i zwyczaje. Wtedy stanęliśmy na parkingu. Po godzinie rzeczywiście się nie przywitaliśmy bo niestety za mało Was znamy by rozpoznać twarze osób które dojechały. Stanęliśmy może niefortunnie bo nie wiedzieliśmy iż ten samochód nie jest od Was a parking był zajęty. Myślałem iż jest to zapasowe miejsce parkingowe. Co do wejścia na X spytaliśmy się czy możemy teraz polatać. Jak nie wszyscy usłyszeli to przepraszam. Musimy obyć się z nowym miejscem i ze zwyczajami na nim panującymi. Mam nadzieję, że nas za to więcej już nie będziecie krytykować i postaramy się jakość wkręcić w Wasze zwyczaje. Będziemy się starali być grzeczni i mam nadzieję, że jeszcze będziemy mogli z Wami polatać. Jeszcze raz przepraszamy za tych nieobytych dwóch nowych.....
aikus pisze:Kamil, Spektrum sam w sobie jest nie najlepszym linkiem na świecie. Nie jest najgorszy, ale nie jest najlepszy.
Dodaj do tego krytyczną wadę jaką jest rachityczność tych jego satelitek (urywające sie cieniutkie kabeleczki, oraz antenki) i masz nieszczęście gotowe.
Do tych wszystkich powodów o których mówi Kula i dla których odbiorniki w helikopterach mają ciężej dochodzą jeszcze wibracje. NIGDY nie są zerowe - nie ma wujca.
No i kolejna rzecz: w szybowcu... kurde no panie... możesz stracić linka na pół sekuny, na sekunde... nie wiem jak szybki jest reset w spektrumie, ale szybowiec Ci to wybaczy - możesz nawet nie zauważyć.
W helikopterze czasami pół sekundy - równa się pół metra poniżej gruntu.
Kamilos pisze: A jeszcze takie pytanie, czy burza słoneczna może mieć wpływ na link? Wiem że w dronach ma na gps i jak jest wartość kp powyżej 4 to lepiej już nie latać. Dzisiaj sprawdzałem kp index i była wartość 1 . Na początku tygodnia był ok 3.
Nie szukał bym cudów. W maszynach zwykle najprostsze rozwiązanie jest prawidłowe czyli: zwarcie wewnętrzne akumulatora, zaniedbania użytkownika, inna awaria elektryczna.mikegsx400 pisze:Kamilos pisze: A jeszcze takie pytanie, czy burza słoneczna może mieć wpływ na link? Wiem że w dronach ma na gps i jak jest wartość kp powyżej 4 to lepiej już nie latać. Dzisiaj sprawdzałem kp index i była wartość 1 . Na początku tygodnia był ok 3.
Nie chciałem się wynurzać z tym pomysłem, ale przeszło mi to przez myśl, a to dlatego że pod jednym z gabinetów jak odbierałem pracę, stał motocyklista, któremu "wszystko zgasło", nawet kontrolki się nie paliły. A ja jak dojechałem do pracy, to moto też zaczęło przerywać i gasnąć, a wieczorem Ty napisałeś o linku...
Masz jakąś stronę gdzie to sprawdzić?
Artz pisze:Z ciekawości zapytam, jak ustawiacie FailSafe w śmigłowcu? Latam w XLPower550 na dwóch satelitach i nie analizowałem tego.
Throttle - 0. A Pitch ? Nie wiadomo w jakiej pozycji będziemy gdy stracimy link. Chyba że FS potrafi uruchomić Rescue albo AutoLevel.
Artja pisze:Dobra Aikus, a teraz powiedz koledze jak to ustawić na satelitach spektrum
Don Mirson pisze:Na bailout? A co jak co wystrzeli będąc już na ziemi albo przed ryjem?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości