Jak ustawisz model na 12.5 stopnia skoku ogólnego i 10.5-11 cyklicznego, dobrze dokręcisz łopaty i masz dobrze złożony model to nie m opcji żeby zrobić boomstrike. Gość na filmie ewidentnie ma kąty w kosmosie żeby dobrze kopało i do tego Azure, które mają dość szeroką końcówkę, więć łatwiej jest o ich "dociągnięcie" do belki. A Tareq ma wysokie obroty, normalne kąty i umie dokręcić łopatę jak trzeba. Jeżeli ktoś decyduje się na ustawienie kątów w kosmosie musi mieć na względzie to że niektóre manewry full pitch + cyklika mogą skończyć się źle. Coś za coś. Ja nie ustawiam inaczej niź 12.5/11 i nie miałem nigdy boomstrika.
A głowice DFC od SABa w pierwszysch G700 były rzeczywiście słabo zaprojektowane. MWX ma rację odnośnie obciążenia ramion które są w DFC "na sztywno". SAB w manualu nawet pisał żeby nie skęcać górnej części popychacz DFC z dolną na ciasno, tylko zostawić obrót luzu. Jak ktoś był cwańszy i skręcił na ciasno to miał problem bo podczas pracy głowicy na damperach popychacz obciążał łączkim DFC-okucie, który w pierwszch 700 był aluminiowy i nie wytrzymywał. Potem zaczęli dawać stalowe łączniki do Kitów z notatką aby nie stosować aluminiowych. Przez pewien czas coś pieprzyli o tym żeby sprawdzać odległość belki od łopaty i dawać taśmę między belkę a płytę główną, bo niby za blisko było. Ale jest to o tyle dziwne że jak ktoś miał bookstrike w G700 to zawsze odcinał belkę, nigdy nie widziałem belki otartej lub lekko dziabniętej. Albo ok, alebo całkiem obcięte.
DFC w 700 ma sens jeżeli jest tak jak w modelu Avant Mostro lub Compass Chronos - czyli plastikowy popychacz. On się lekko poddaje i nie ma problemu.
Edit: W załączniku jest rysunek z zaznaczonym elementem który pękał. Jak to strzeli w locie to łapata może robić co jej się podoba. Widać też że popychacz DFC jest z dwóch części. Jedna z łożyskami, druga w którą wkręcony jest snap. Te dwie części muszą być skręcone tak żeby miały luz i nie powodowały naprężeń na zaznaczonym elemencie. Dali dupy i tyle. Jakby zrobili plastikowe DFC to kto wie, może do dzisiaj SAB by to klepał bez problemu.
Edit 2: Link do wątku Pawła ze składania Chronosa. Plastikowe przemyślane DFC.
viewtopic.php?t=4524
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lataj nisko i powoli... tak mi mowili.