Jakbys je krocej meczyl to jest duza szansa, ze po wysuszeniu objawy by znikly, a tak to mogles zjarac regiel. Ale tez jest szansa, ze tylko Ci sie wydaje ze je wysuszyles. Poloz w cieplym przewiewnym miejscu i odczekaj kilka dni...
Moj regiel z Bociana, Turnigy Plush 40A, ktory zanurkowal w jeziorze nie łapal synca przez ladnych pare dni. A bylo cieplo i sucho - upaly byly. A potem odzyl i ... pewnie zylby do dzis, gdyby go Artja nie zgubil... (a moze i zyje, cholera mac u jakiegos zlodzieja... :/ )
mogę go rozkroić i porządnie wysuszyć ale nei mam potem takiej termokurczki. Zobaczymy jutro. Quad 250 nigdy tak długo nie cierpiał po moczeniu, parę godzin i w górę.
Ja miałem coś podobnego z jednym silnikiem, po glebie też gubił synchronizację. Trochę tak jak Ty pomęczyłem go próbując go rozkręcić i zobaczyłem małe dziwne światełko na reglu 12A Afro z HK i smużkę dymu Albo silnik gdzieś dostał podczas kreta albo podczas utraty synchronizacji (SimonK + 4S...) coś mu przyjarało i zaczął trochę się blokować - na tyle, że regiel nie rozkręcił i poszedł z dymem.
Pasowaloby pewnie zeby mialy w maire podobna charakterystyke ... nie wiem jak to powiedziec... Trzymania obrotow w zaleznosci od gazu. Ale moze i kontroler jakies tam rozbieznosci ogarnie i sam skompensuje...
Mogłby ogarnąć gdyby miał czujnik obrotów, a tak, to on nie wie jakie są faktyczne obroty każdego silnika. Za punkt odniesienia przyjmuje że przy danym sygnale gazu obroty są takie same na wszystkich silnikach, to jest chyba zadanie regla żeby je utrzymać
ok, a co w sytuacji tych samych regli i masy przesuniętej na jakaś stronę. Przecież on nie kontroluje po poziomie PWM'a tylko po efekcie jaki to daje. Myślę, że to wogóle nie będzie problemem. ten regiel będzie inaczej sterowany ale tak aby model był poziomo- przecież steruje według wskazań akcelerometrów
Za punkt odniesienia przyjmuje że przy danym sygnale gazu obroty są takie same na wszystkich silnikach
raczej za punk odniesienia przyjmuje poziom (lub inna zadana pozycję) z czujników
Ja mysle ze to jest tak samo jak niewypoziomowana tarcza w FBLu. Za bardzo nie przeszkadza, ale im bardziej rozpoziomowana tym badziej model bedzie dryfowal. Jak ma byc idealnie to musi byc wypoziomowana.
też o tym myślałem ale jednak tu jest trochę inna sytuacja. Myślę, ze to zależy od delty sygnału PWM i reakcji na sygnały z czujników. Jeżeli inność regla zmieści się w reakcji na zmianę sygnału z czujników o ok. Tu chyba ważniejsze jest nie poziom obrotów w funkcji sygnału tylko reakcja na zmianę