Banggood.com

Sklepy znane i polecane, organizacja zakupów zbiorowych. Napotykane problemy i jak sobie z nimi poradzić.
Awatar użytkownika
Artu
Fochmen
Posty: 3498
Rejestracja: 09-01-2011
Lokalizacja: 52°38'25''N, 20°56'31''E
Podziękował: 170 razy
Podziękowano: 428 razy

Postautor: Artu » 13 sie 2015, o 09:17

Jak to Zrobiłeś, skoro "Limit losów na 1 dzień to 20" :grin2:
Pozdrawiam, Artur
"...rzeczy niemożliwe do zrobienia robią ci, którzy o tym nie wiedzą"
Awatar użytkownika
Arczi
Stały bywalec...
Posty: 149
Rejestracja: 27-07-2013
Lokalizacja: Warszawa Wola
Podziękował: 9 razy
Podziękowano: 18 razy

Postautor: Arczi » 13 sie 2015, o 09:34

Gram od wtorku.

Poza tym poza ta loteria jest jeszcze snap-up. Co kilka godzin wystawiaja mala ilosc towaru w dobrej cenie (zaczelo sie od Phantoma za ok 50zl)
Za niecale pol godziny bedzie powerbank, kabelki i torba: http://www.banggood.com/snapup.html?utmid=10 ale kliknijcie na kolejne liczniki i zobaczycie co szykuja dalej :D

Zasada jest prosta. Jak czas odliczania dobiegnie konca, rzucasz sie na przedmiot i jesli masz szczescie i szybka reke to wygrywasz.
Pozdrawiam, Artur
Awatar użytkownika
zborecque
Lider forum...
Posty: 1542
Rejestracja: 07-12-2014
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 108 razy
Podziękowano: 119 razy
Kontaktowanie:

Postautor: zborecque » 13 sie 2015, o 12:05

Śmierdzi ściemą! Przed chwilą próbowałem kupić tego quada 250 Walkery i w momencie gdy kliknąłem Buy pojawił się komunikat, żebym wybrał odpowiednie warianty zakupu. Warianty miałem już wybrane, i przeliczoną cenę, a i tak ten komunikat wyskoczył. Napis "Sold Out" był po 2 sekundach po zakończeniu odliczania. Miałem otwartych jednocześnie 5 kart z tym samym produktem. W jednych celowałem sekundę przed, w innych sekundę po itp. Główny licznik był odświeżony na 2 sekundy przed rozpoczęciem, więc zakładam, że przesunięcie czasu było minimalne.

Albo tam licytują boty, albo to jakaś ściema właśnie. W sumie Quad wart 1000 zł sprzedać za 38 zł? Aż takie promo?




EDIT: Teraz doczytałem, że tej walkery była tylko... 1 szt.!
Prawdopodobieństwo trafienia jak w zdrapce w kiosku. Podejrzewam, że na ten jeden egzemplarz ostrzyło sobie zęby z kilka tysięcy ludzi.
Ech, a ja głupi obiecałem sobie, że nie będę już brał udziału w takich loteriach. W sumie dobre półtorej godziny przygotowań psu w ...
GOOSKY RS4 | GAUI X7 | GAUI X5 | Tarot 450 PRO | 3x QUAD RACER | 2x ESA COMBAT | Radiomaster TX16S | FPV Combat fighter | more at my profile on ZBRC
Awatar użytkownika
Arczi
Stały bywalec...
Posty: 149
Rejestracja: 27-07-2013
Lokalizacja: Warszawa Wola
Podziękował: 9 razy
Podziękowano: 18 razy

Postautor: Arczi » 13 sie 2015, o 12:17

Kolega obok miał taki sam komunikat, a mi przeszło od razu do płatności, ale przy potwierdzaniu już dostałem komunikat o wyprzedaniu. Natomiast udało mi się rano co innego wygrać, więc jeśli to faktycznie ściema, to wybiórcza.
Pozdrawiam, Artur
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 13 sie 2015, o 12:44

A co innego udało Ci sięwygrać?
Awatar użytkownika
Arczi
Stały bywalec...
Posty: 149
Rejestracja: 27-07-2013
Lokalizacja: Warszawa Wola
Podziękował: 9 razy
Podziękowano: 18 razy

Postautor: Arczi » 13 sie 2015, o 12:54

Coś takiego: http://www.banggood.com/Electric-Waterp ... 91493.html

Oczywiście to nie dla mnie, to na prezent, ja nie potrzebuję i no.. ten tego... A tak w ogóle to mam na sprzedaż trymer :P
Pozdrawiam, Artur
Awatar użytkownika
zborecque
Lider forum...
Posty: 1542
Rejestracja: 07-12-2014
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 108 razy
Podziękowano: 119 razy
Kontaktowanie:

Postautor: zborecque » 13 sie 2015, o 13:06

Arczi pisze:Oczywiście to nie dla mnie, to na prezent, ja nie potrzebuję i no.. ten tego...


ta-jasne-pl-ffffff-5.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
GOOSKY RS4 | GAUI X7 | GAUI X5 | Tarot 450 PRO | 3x QUAD RACER | 2x ESA COMBAT | Radiomaster TX16S | FPV Combat fighter | more at my profile on ZBRC
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 17 sie 2015, o 07:48

Witam, mam mały problem z zamówieniem na BG. Kupiłem dokładnie 7 dni temu zębatkę i odbiornik i do tej pory paczka nie została wysłana. Nie kupiłem trackingu, korzystam z tego ogólnego śledzenia przesyłki. A co najlepsze, wczoraj wieczorem kupiłem jedną część do głowicy a dzisiaj nad ranem już dostałem potwierdzenie że paczka została wysłana. Czy powinienem się zacząć już martwić? Dodam, że obie te części są dostępne w magazynie. Obok zamówienia mam taką opcje "Apply refund", więc może by się udało, żeby zwrócili mi kasę na paypala, bo teraz w sumie byłoby mi to na rękę bo upatrzyłem sobie inny odbiornik.
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 17 sie 2015, o 07:59

To nie czas na zmarwienie tylko na kontakt z helpdeskiem. Najlepiej przez czata - najszybciej.
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 17 sie 2015, o 08:21

Póki co kliknąłem opcje zwrotu pieniędzy i zobaczymy. Na czat trzeba mieć trochę czasu i z językiem kiepsko, więc translatorem trzeba się wspomagać :)
Awatar użytkownika
Arczi
Stały bywalec...
Posty: 149
Rejestracja: 27-07-2013
Lokalizacja: Warszawa Wola
Podziękował: 9 razy
Podziękowano: 18 razy

Postautor: Arczi » 17 sie 2015, o 08:40

Paczki czesto nie sa wysylane, bo czegos brakuje. Na liscie zamowien jest status "ready to process" i tyle, ale jak otworzysz strony z poszczegolnymi elementami, to moze sie okazac, ze ktoregos brakuje na stocku. W takiej sytuacji cala paczka czeka. Jesli juz zrobiles zwrot to nie zdziw sie, jesli nie otrzymasz kasy od razu. Czasem i 3 dni trzeba czekac.
Pozdrawiam, Artur
Awatar użytkownika
Xeo
Elita forum...
Posty: 506
Rejestracja: 12-11-2013
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Podziękował: 195 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Xeo » 17 sie 2015, o 16:46

Ja w takich przypadkach pisałem do nich i rozbijają zamówienie. Wysyłają to co jest na stoku a resztę albo czekasz cierpliwie albo zwracają kasę
Awatar użytkownika
zborecque
Lider forum...
Posty: 1542
Rejestracja: 07-12-2014
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 108 razy
Podziękowano: 119 razy
Kontaktowanie:

Postautor: zborecque » 17 sie 2015, o 18:41

Jak czegoś brakowało na stocku to do tej pory zawsze pisali maks po kilku dniach. I dawali wybór: czekamy, zwrot kasy czy rozbicie zamówienia.

Wysłane z tapatalk. Android forever.
GOOSKY RS4 | GAUI X7 | GAUI X5 | Tarot 450 PRO | 3x QUAD RACER | 2x ESA COMBAT | Radiomaster TX16S | FPV Combat fighter | more at my profile on ZBRC
Awatar użytkownika
Xeo
Elita forum...
Posty: 506
Rejestracja: 12-11-2013
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Podziękował: 195 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Xeo » 17 sie 2015, o 21:24

Mi się nigdy nie zdarzyło aby napisali sami. Nauczyłem się po pierwszych dwóch razach jak czekałem tydzień na wysłanie paczki. Teraz pisze do nich jak 2-giego dnia nie wyślą o co chodzi z czym jest problem.
Awatar użytkownika
SeKLeS
Lider forum...
Posty: 1860
Rejestracja: 26-09-2014
Lokalizacja: Riom (Francja)
Podziękował: 29 razy
Podziękowano: 135 razy

Postautor: SeKLeS » 17 sie 2015, o 21:29

Podobna sytuacja u mnie. Kupiłem Mobiusa i górę gratów do niego. Podzielone na 2 paczki. Jedna poszła ogniem, druga ready to... przez 3 dni. Proste zapytanie o status na maila poszło wieczorem i odpowiedzieli z rana, że brakuje jednego z mocowań. Zapytali czy chcę czekać, czy może zwrot. Poprosiłem o inne mocowanie i nawet nie musiałem dopłacać różnicy. Paczka już w drodze.
Do takich faz inglisz z translatora Ci styknie 3 razy ;)
Za co krzywo patrzy na mnie kobieta:
ReX 500EFL 3GX vel ŚPIOCH
Protos Mini vel... Miniak?
Protos Pincet
Extra 260 PA vel WiDmO
Reactor vel Papierzak
F16 - w budowie
Aurora 9
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 17 sie 2015, o 21:56

No i już będę wiedział na przyszłość co zrobić. Maks 3 dni ready to proces i reklamacja. I straciłem cały tydzień i kolejny tydzień sobie nie polatam. Trochę ciężko będzie pisać do angielsku urzędowe pismo, bo pasuje żeby oni chociaż pi przez drzwi zrozumieli z tych maili.
Awatar użytkownika
Xeo
Elita forum...
Posty: 506
Rejestracja: 12-11-2013
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Podziękował: 195 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Xeo » 17 sie 2015, o 22:18

Maila na spokojnie z translatorem da się napisać i na bank pojemaju o co chodzi.
Chat tez się da garnac na szybkiego
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 18 sie 2015, o 04:43

TomRar pisze:Trochę ciężko będzie pisać do angielsku urzędowe pismo, bo pasuje żeby oni chociaż pi przez drzwi zrozumieli z tych maili.


Proszę, urzędowe pismo w wersji RTS (ready to send):

Dear Sir or Madame,

Could you please check why the order no XXXXX has not been sent yet?

Best Regards
YYYYYYYY

Pod iksy wstaw nr zamówienia.
Pod igreki imię i nazwisko

Ich odpowiedz wklej tutaj.
Gajos

Postautor: Gajos » 18 sie 2015, o 05:09

Miruuu zmień trunek. Naprawdę pomaga... ;)
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 18 sie 2015, o 08:47

Dzięki za tego maila :) Teraz tego nie napisze bo moje zamówienie jest anulowane, ale jeżeli kolejny raz mi się tak przydarzy to na pewno wykorzystam wzorzec.

Wróć do „Zakupy nie tylko za waluty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości