Witam
Przeczytałem kilka razy cały watek prześledziłem linki i wysnułem pewne wnioski , którymi dążę do pewnego podsumowania i potwierdzenia własnych rozmyślań
Mianowicie:
-jestem masochistą bo lubię grzebać we wszystkim(bez skojarzeń) i w MJX tez chce grzebać i nie szkoda mi kasy

-Main Motor bezszczotkowy najlepiej ~5400KV
-Tail Motor bezszczotkowy ~2400-2600KV
-ESC Main Motor ~30A
-ESC Tail Motor ~6-8A
-Pakiety Li-Po 2200-2600mAh 2S 7,4V
-Ładoware kupię IMAX'a lub Redox'a z balancerem
-Czy trzeba wymieniać w końcu PCB F45 na PCB z F49 żeby trybiły bez szczotki? (w tym się pogubiłem:P)
-Czy przy zastosowaniu mocniejszej bezszczotki można pokusić się o łopaty wirnika większej średnicy?
-Czy do zamontowania Tail motor bezszczotkowego trzeba wymieniać mocowanie ogonowe czy w seryjne można wsadzić silnik?
-Została w temacie poruszona myśl zamontowania silnika bezszczotkowego o mniejszym KV bezpośrednio do wału wirnika. Czy to ma sens? Czy to jest wykonalne w tym modelu? Zapewne słabszy silnik zamontowany bezpośrednio przełoży się na wydłużenie czasu lotu.
Wiem, że wiele razy pisaliście ,że nie ma sensu się tym bawić ale to będzie mój jedyny Heli do grzebania i zabawy ot tak 4fun

Prosiłbym o skorygowanie jeśli coś blednie napisałem.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego i jakże ciepłego weekendu:)

"Śmigło to wentylator służący do chłodzenia pilota.
Gdy się zatrzymuje można zobaczyć jak pilot zaczyna się pocić."
Pozdrawia Przemek UMK :)