MASA pisze:Więc ogólnie tendencja taka jest - ale po ostatnich doświadczeniach z 700ta nie mam żadnych oporów przed fikołkami 5m nad ziemią
Czad...


MASA pisze:teoria teoria Ja najbardziej się nie boje 700ty i nią latam na razie najbliżej - głównie dlatego że ma RPM2000 - I nie ma strachu przed wirnikiem jak w goblinach
wojtekr pisze:Ja przy łopatach 690 ostatnio ustawiłem 2050 i zaczęło mi się podobać, za dużo?Chętnie bym ustawił 2200
Ale może zejść z obrotów i dać kąty większe niż 12.5?
wojtekr pisze:Ja przy łopatach 690 ostatnio ustawiłem 2050 i zaczęło mi się podobać, za dużo?Chętnie bym ustawił 2200
Ale może zejść z obrotów i dać kąty większe niż 12.5?
miruuu pisze:A tak z ciekawości - z czego wynika te 12.5, że się go trzyma cie?
miruuu pisze:A tak z ciekawości - z czego wynika te 12.5, że się go trzyma cie?
Artja pisze:miruuu pisze:A tak z ciekawości - z czego wynika te 12.5, że się go trzyma cie?
Po to żeby można było w piątki latać, już nie 12, ale jeszcze nie 13![]()
Na 12,5 fajnie pierdzą mi łopaty przy 1750rpm, uwielbiam ten dźwięk. Może przy 12 i 13 pierdzą podobnie, ale już nie chce mi się zmieniać
MASA pisze:Generalnie już dawno doszedłem że trzeba to określić organo-empirycznie / na jakich kątach model się najlepiej zachowuje
MASA pisze:a propose - nie masz jakiegoś filmu z twojej 700ty przy takich obrotach
UgotujMiKisiel pisze:Jezusiu ale to kopciIle pali to maleństwo?
UgotujMiKisiel pisze:Zaje***te monstrumMożna się zakochać w takim helo mmm <3
UgotujMiKisiel pisze:Takie modele w locie maja stałą prędkość wirnika a kierunek lotu kontroluje się wychyłem wirnika?
UgotujMiKisiel pisze:Żeby piesełka na Chapii wirnikiem nie przerobil
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość