
@Lin3e nie ma sprawy, a jak na szybko coś musisz sprawdzić to wystarczy wykręcić z innego pokoju, nic nie pocieknie tam jest tylko igilica a zawór jest w grzejniku.
ocean_wro pisze:SeKLeS pisze:Duży chyba już nie może się utrzymać w pozycji na dzięcioła, bo ewidentnie popuścił na posadzkę
I zafajdał taką ładną, industrialną, postmodernistyczną, dekadencką i szykowną wykładzinkę
ocean_wro pisze:No właśnie. A u niego na wykładzince nie. Ot zagwozdka.
Nie czepiać się
bahus pisze:Co do wydmuszki na ogon to mam rozumieć że to ona teraz za podpory robi? Ciekawe czy tak samo jest z x3...
MacGyverek pisze:A ja się dziś nieźle napociłem. Do swojego quada 180tki postanowiłem zmienić silniki na mocniejsze. Z DYSów 1306 2300kV przeszedłem na EMAXy 1806 2280KV. Skróciłem przewody z silników i jajo. EMAXy nie mają kabli silikonowych tylko wychodzą druty nawojowe z silnika. Jest 6 cienkich drucików na każdą fazę. Masakra. Każdy trzeba oczyścić z "lakieru" i razem zlutować. Jestem ciekaw czy wszystkie się zlutowały razem. Pierwszy raz się spotkałem z takim czymś. Miałem już różne silniczki, ale pierwszy raz spotkałem się z takim czymś.
MacGyverek pisze:Już wczoraj gadałem do siebie: "Adamie ku*wa! Co cię podkusiło silniki zmieniać!!! To tylko 90g więcej ciągu na silnik!!!" Ciekawe czy poleci. Na razie zrobiłem test i pikają i kręcą. Zastanawiam się jak silnik ten jest skonstruowany. Dlaczego 6 kabelków na fazę. Nie powinno być tak, że mamy 3 cewki wyprowadzone i łączenie w "gwiazdę"??
MacGyverek pisze:Co się stanie jeśli zamiast 6 cienkich przewodzików będzie zlutowanych 5?? Silnik ruszy czy nie??
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości