
Odpowiem tylko na trzecie, bo dwa pierwsze to jakiś absurd, biorąc pod uwagę Twój już niekrótki byt na forum. - Nie
Pisząc FBL oczywiście masz na myśli system (który jest m.in wyposażony w żyroskop/y - podpowiedź)?

bahus pisze:Wydaje mi się że to odpowiedni dział więc ...
1) Czym się różni FBL od żyro ?
2) Czy FBL (np.Brain) zawiera w sobie żyro ?
3) Czy składając helkę klasy 450 oprócz FBL'a, odbiornika, reglera, serw, silnika (pomijam pakiet) coś z elektroniki jeszcze musi znaleźć się w maszynie ?
miruuu pisze:lenu pisze:a mówimy ciągle o klasie 450 na łopatach 325-360
No właśnie coraz częściej mówimy o 360 albo przynajmniej o nie zamykaniu sobie furteczki na 360...
miruuu pisze:Bo żyro odpowiedzialne jest wyłącznie za ogon, którego w więcej osiach niż jednej było by ciężko sterować
bahus pisze:Czyli przykładowo w 4ch V911 zastosowano zwykłe żyro tylko dla ogona (nie miałem pojęcia że żyro jest też w 4ch)
bahus pisze:a osobno flybara aby ustabilizować zachowanie modelu związane z wirnikiem głównym ? Jeśli chcemy pozbyć się flybara to musimy dołożyć dodatkowe 2 żyro czyli w sumie FBL... Ok Zrozumiałem różnicę. Dzięki.
bahus pisze:W sumie to wychodzi na to że nawet gdybym zmienił łopaty na wirniku ogonowym na większe w mojej 913 lub nawet zmienił silnik ogona na taki z ciut innymi parametrami to i tak żyro będzie starało się trzymać ogon.. chyba dobrze rozumuję?
MASA pisze:tak wogóle to nie czaję dlaczego 450 ma łopaty 325
a 360 lub 380 odpowiednio ma 360 albo 380
chyba tylko dlatego że se tak align napisał parę lat temu
Wróć do „Jak zacząć fascynującą przygodę”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości