Teoretycznie można rozważać że typhoon miał wiekszy wentylator ale scorpion ma większy stojan więc też lepiej powinien się schładzać (większa powierzchnia) i też być mniej przeciążony niż typhoon

Osobiście wszystkie silniki mi się zawsze podobnie grzały, mam na myśli te w G550 i G700 i jakoś nie widziałem aby czyjeś scorpiony bardziej się grzały czy nawet mój ostatni scorpion w g550 na którym jescze za dużo nie zdążyłęm poszaleć. Natomiast pamiętam ze scorpionów na ogół ludzie starali się więcej mocy wyciągnąć (większa zębatka, czy wyższe kv) i stąd wyższe temperatury.
Inna sprawa że ze istnieją silniki które nawet z zerowym obciążeniem się bardziej grzeją a inne mniej ale z czego to już wynika to już nie wiem

Może też dlatego że scorpiony są nabite uzwojeniem a typhony i MXy nie, przez co scorpiony się gorzej chłodzą. Ale i tak po przekroczeniu pewnej mocy cienkie uzwojenie typhona by się spaliło mimo chłodzenia a duża ilość miedzi w scorpionie by tę moc wytrzymało
