O perypetiach z docieraniem gasserków jest dużo tekstów w sieci, na ogół są to informacje uniwersalne. Podobnie jest z temperaturą, chociaż tutaj jest rozrzut wynikający z różnic miejsca pomiaru. U siebie nie zamierzam przekraczać 170 stopni na głowicy. Nie ma sensu wykręcać świecy po locie, po pracy silnika i po temperaturze będzie widać czy mieszanka jest dobrze dobrana. No i tu jest dość ważna kwestia, bo w przeciwieństwie do nitro tutaj paliwko musimy sobie przygotować samodzielnie. Istotny jest sam olej i proporcje składu paliwa, za to co wlejemy do baku bekamy już samodzielnie

Korzystając z okazji miałbym do Ciebie pytanka:
Jak ten silnik jest mocowany do łoża i ramy w Goblinie? Na fotce wyłuskałem 2 punkty montażowe na karterze, brakuje mi trzeciego - czy to jest ten na głowicy obok śrubki trzymającej tunel chłodzenia?

Jaka świeca jest w tym silniku? Na zdjęciu wygląda jakby w głowicę był wstawiony reduktor dla świecy CM6
