kubacki pisze:posprząta wątek wieczorem
angry trex pisze:Nie rozumiem trochę idei pakowania ciężkiego silnika w folijkę do dragów i walnięcie do pudełka razem z serwami.
angry trex pisze: Vision 50 czy Pantera gdzie te wymienione były ulepione z gówna i gliny i się rozlatywały w powietrzu.
Maniek pisze:O kurcze, nie zauważyłem, że mamy osobny temat dla 420tki.
Z tego co pamiętam to do wersji 420tki w zestawie SC są inne serwa niż w 380 (możliwe że tylko ogonowe).
mwx pisze:...
Nie czytałeś całego post po poście?
...
mwx pisze:Ja od razu napiszę co dokupić:
1. Podkładki pod śruby M2,5 bo jest ich 8 a powinno być chyba z 20
2. Prowadnicę tarczy z wyngla, bo oryginalny plastik tak miękki że aż boli
3. Ramionka zabieraka tarczy z alu, bo oryginalne są bardzo maślane
4. Śrubki M2 do przykręcenia serw pod tarczą, w zestawie jest tylko 6 i jak chcesz przykręcić serwa na 4 śrubki każde to nie wystarczy. Długie chyba na 6 albo 8mm
5. Śrubki M3x6 ze stożkowym łbem do przykręcenia silnika (u mnie brakowało, u Świstaka nie, więc to loteria)
6. Śrubki M2x5 z możliwie płaskim łebkiem półkolistym do przykręcenia łożyska w tarczy od dołu - są bardzo mięciutkie i już fabrycznie mają przeciągnięte gniazda w łbach - nie da się ich odkręcić żeby skręcić na loctite. Potwierdzone na 3 tarczach D380.
7. Szersza podkładka pod nakrętkę napinającą pasek silnika - ta z zestawu niby jest ok, ale tak na granicy
angry trex pisze:
Niestety wraz z ceną idzie jakość, więc trzeba to przełknąć i pokombinować a reszta już z górki.
Rozumiem że w Goblinie takich cyrków nie ma...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości