aikus pisze:Jak do tego dojdą warunki bezwietrzne, to rzeczywiście może tak być...
I to mi się podoba w K-Bar niestety w BeastX chyba tego nie ma
aikus pisze:Jak do tego dojdą warunki bezwietrzne, to rzeczywiście może tak być...
oki188 pisze:Autortim zrób jak podał Piotr. Staraj się jak najdłużej utrzymać helika w zawisie bez ingerencji w aparaturę. w ten sposób wylataj (wywiś ) najlepiej minutę lub dwie i wyląduj. Koniecznie zrób restart systemu już bez podniesionego drążka gazu (normalne codzienne latanie). Pasek stanu najlepiej jak jest cały zielony
trim.jpg
Nie pokazuje to jakości ale czas jaki wisiałeś.
U mnie po Autotrimie model stoi jak wmurowany a ja odkładam delikatnie apke i faja odpalam
Kamil_K pisze:No zawislem ale jest masakra. Delikatne wychyły drążka i już reakcja. 450 z fb czyli moj szrot jest jakos inny dla mnie latwiejszy. Pewnie kwestia przyzwyczajenia. Troche pcha mi go do przodu a raczej tarcza jest prosto moze reakcja na wiatr. Dla mnie narazie to wyzsza szkoła zrywania czereśni. Zostaje mi jechać na jakieś spotkanie z doswiadczonymi obatywaczami.
Trzeba poprostu sie przyzwyczaić.
Piotr_T pisze: (pomijam to, że przy FBL subtrymy ZAWSZE powinny być ustawione na zero, niezależnie od pozostałych ustawień).
mikegsx400 pisze:Oczywiście chodziło zapewne o zwykłe trymy, nie subtrymy.
Piotr_T pisze:To w Spektrum nie ma subtrymów? A trymery, rzecz jasna, też powinny być ustawione na zero.
mikegsx400 pisze:Są, ale czemu wg Ciebie powinny być zawsze na zero?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości