donia pisze:A to nie jes czasem przciwwaga?
Przeciwwaga do czego - po tej samej stronie?
Przeciwwaga elektryczna. Antena (czy to nadawcza czy odbiorcza) to jedna z elektrod kondensatora obwodu detekcji. W aucie np przeciwwagą anteny jest karoseria.shacker pisze:donia pisze:A to nie jes czasem przciwwaga?
Przeciwwaga do czego - po tej samej stronie?
Ramotny pisze:Przeciwwaga elektryczna. Antena (czy to nadawcza czy odbiorcza) to jedna z elektrod kondensatora obwodu detekcji. W aucie np przeciwwagą anteny jest karoseria.shacker pisze:donia pisze:A to nie jes czasem przciwwaga?
Przeciwwaga do czego - po tej samej stronie?
czy zmieniłeś tylko serwo (egzemplarz) bez zmiany typu/modelu czy typ?Luki35 pisze:czy zmiana serwa ogonowego dala taka poprawe
MAIN BLADES
The heli comes with stock 245mm wood blades (BLH4501). The woodies are fine to start out, especially if you are relatively new to larger helis. You should balance them - see next subject for information. Woodies are inexpensive and if you are moving up from a smaller heli, you should just start with them to get the feel of the heli for awhile. This also makes crashes cheaper - both because wood blades are cheaper themselves, and because they absorb energy in a crash - unless of course you don’t crash. . According to Blade, the woodies should not be run any higher than a flat 75% throttle curve in idle because of vibrations. But, 75% flat in idle up is fine for light sport flying (FFF, loops, rolls, flips, funnels, etc.) and its still fun to fly.
Luki35 pisze:Ale które?
zrozumiałem że latasz na drewnie...czy jeśli wspominaja na forach o tych wibracjach przy wyższych obrotach, czy mając derwno,
Luki35 pisze:W ogole gaz liniowo np. ok 75 - lata ktos z Was, na tak niskkch obrotach w idlu?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość