Generalnie to silnik i regiel kup na hobbykingu bo tutaj przeplacisz mocno... I pamietaj zeby te sesorowane koniecznie.
Regiel mialbys w dobrej cenie gdybys dal znac kilka dni temu... Juz powedrowal w swiat
13T, 14T... To ilosci zwojow. W autach wiele osob bardziej patrzy na to niz na kv. Elektrykiem nie jestem, na silnikach sie nie znam, ale tak czysto praktycznie mam takie spostrzezenia:
- duza ilosc zwojow - niskie kv
- mala ilosc zwojow - wysokie kv.
Teoretycznie moznaby roznice skorygowac zebatka atakujaca ale tak nie jest bo wszystko zalezy jak chcesz silnika uzywac, do jakich warunkow, do jakiego stylu jazdy.
To co zuawazylem to wieksza ilosc zwojow wplywa pozytywnie na plynnosc pracy silnika. Dlatego dobrze jest wziac silnik z mozliwie duza iloscia zwojow, przy zalozeniu, ze do uzyskania porzadanych predkosci auta nie bedziemy musieli przesadzic z zebatka atakujaca o rozmiarow przy ktorych silnik bedzie juz pracowal nieefektywnie. I tu nie ma madrych (znaczy sa na pewno, ale nie znam). Najlepszym wyborem jest wybor tego, co sprawdzilo sie u innych... Albo na zasadzie punktu odniesienia do innych chociaz...
Druga sprawa jeszcze jest taka, ze te z mala iloscia zwojow miewaja czesto wiekszy apetyt na pakiet.
Ja z reguly miewalem silniki szybkie, za szybkie, bo lubie miec ta swiadomisc, ze w aucie nie braknie mocy... a przede wszystkim ze nie bedzie zbyt wolne. A w praktyce zawsze bylo tak, ze potem zebatkami lub co gorsze DRami i tak je zwalnialem i jezdzilem jak koledzy z wielozwojami z ta roznica ze.... krocej... i mniej plynnie.
To tak troche pseudo teorii
A wogole himoto to dobry wybor. Relacja jakosc+radosc/cena rewelacyjna.