bejo pisze:V977 jest szybszy w locie poziomym . V931 w locie pionowym...
W stronę gleby, to każdy szybko leci
bejo pisze:V977 jest szybszy w locie poziomym . V931 w locie pionowym...
bejo pisze:Przeróbka się nie opłaca bo sporo kosztuje ( płytka ,rama, belka ogonowa , mocowanie silnika ogonowego , silnik ogonowy , podwozie , kabinka ). Myślałem o takiej przeróbce Waspa ale później uznałem to za poroniony pomysł . Oryginał to oryginał . Bo kto później kupi takiego składaka ?
bejo pisze:Moim zdaniem gdyby V977 miał żyro tylko 3axis to nie miał by takiego wzięcia . Dopiero będę miał okazję latać z żyrkiem 6axis. Ktoś tu pisał że przy pierwszym zawisie w trybie 6axis bez problemu obrócił helika przodem do siebie . W Waspie byłoby to niemożliwe . No chyba że ten ktoś jest pokroju Dunkana .
bejo pisze:Udało Ci się obrócić helika 6Ch przodem do siebie przy nauce pierwszego zawisu ? Ktoś tu się chwalił że V977 jest to możliwe . Czyli z tego wynika że te 6axis ma bardzo duży wpływ na stabilność helika .
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości