Jazz pisze:Ja miałem dwa CC 50A - jeden się spalił w 450 pro, gdzie później używałem yepa 45A przez rok i nic się nie zdarzyło ...
W drugim siadł bec, i lezy w kącie do dziś.
Logi w nich były super, wszystko mozna było analizować po lotach, ale jeśli ceną za to miały być takie przygody to nie dzięki.
Regle były bardzo drogie, i od tamtej pory omijam ta marke szerokim łukiem.
Możesz napisać coś więcej ? Jaki konkretnie model CC (ICE, ICE 2, Egde, Litle). To ma ogromne znaczenie.
aikus pisze:Moze to byla ta nieslawna jakas taka seria o ksywce Castle Cremations ..., hiehiehie:>
Po tej wpadce CC odrobiło lekcję i wypuściło serię ICE 2, która nie miała skłonności do grilowania swoich poprzedników.
A tak serio, mysle ze poprostu co innego regle o pradach 20 - 60A, a co innego o pradach 150 - 200A.
Tak jak Aikus napisał. CC ICE (jedynka) byłą felerną serią i zniszczyła całą reputację regli CC.
Również prawdą jest, że nie można budować opini o jakości ESC HV na podstawie doświadczeń z ESC nisko prądowymi. U mnie na łopatach 360 na 6S YEP/Ice 40A pędzą motory 1100 Wattowe i nie ma problemów. A wyciskam pakiet Gens-a 1400 6S w 2,5 minuty do 3,76V.
A w Goblinie 570 na 6S z motorem 1250kV i mocy 4200 Watt najpierw zjarał się YEP120LV z becem ... potem YEP150.
Seria CC Edge HV (mam na myśli 120 i 160 bo rozmowa o jakiś popierdułkach 45-55A to nie na temat), to mocne regle tolerujące w przeciwieństwie do YEP-ów (tych powyżej 120A) duże piki. Np. dla CC 160 Edge w ustawieniach regla pik 220A (albo 240 piszę z głowy) to medium ... a można jeszcz High. Gdzie jestem pewien że YEP 150A nie wytrzyma 200A.
Niektórzy narzekają na gova-castla. Ja latam w jednej 700-cie na govie CC160 Edge-a, a w drugiej na CC 160 ICE 2 na govie z Braina. Faktycznie gov z Braina trzyma lepiej i nie da się nim robić takich overspeedów
W tym celu (między innymi)seria CC Edge ma od razu dodatkowy przewód do podpięcia np. pod zewnętrzny gov jeśli ten z regla jest nie cacy
Kosmo pisze:[...]
Kupiłbym tego Castla HV 160A, tylko cena....
Z drugiej strony gdybym miał pewność że posłuży dobre kilka lat to na przestrzeni tego czasu byłaby to dobra inwestycja.
Myślałem też aby kupić drugiego YEP-a 150A, tylko jakoś zaufania mi brakuje i pewnie byłaby ta niepewność w czasie lotów...
U mnie w jednej 700-cie ważącej 5400g RTF regiel CC 160 ICE 2 współpracuje z Dominatorem 850MX-em (570g/ 115A/250A 2sec) teraz w 700-cie (wcześniej w 800-cie). Po zmianie na 700-et jeszcze nie udało mi się wycisnąć więcej niż 160A w pikach. Ale to bardziej z lenistwa, bo nie zmieniłem ustawień BRAIN-a z 800-ty na 700-tę imam mniejsze kąty (10 stopni), podkręciłem tylko obroty na 2000 rpm.
Drugi Helik - Agile 7.2 - waga 5600g RTF - tam mam CC Edge 160 HV i Aligna 800 MX (510g/ 115A/250A 2sec) - na łopatach 715 mam piki 240A na logach ... i pakiety klękają, silnik gorący, a regiel latem na logach max 60 stopni - latane lot za lotem 8 pod rząd.