Skończone!
Krótkie podsumowanie, a jutro jak nie zapomnę - na deser - fotki gotowego do lotu Rejdża.
Wszystko poniższe zaobserwowane wyłącznie podczas montażu i analizy konstrukcji a NIE lotu (czeka na dogodny moment na pierwszą utratę gruntu pod płozami...)
Na PLUS: + rewelacyjna jakość elementów metalowych
+ wszystko w alu: od skrzynki ogonowej do najmniejszej dźwigienki w głowicy
+ BARDZO nietypowa i innowacyjna konstrukcja ramy gwarantująca wygodny dostęp do podzespołów maszyny
+ dobre wyważenie (statyczne póki co...) modelu
+ genialna jakość śrub i ich pasowanie, nieporównywalna z poprzednikiem mojego nowego pupila
+ programowalna głowica pozwalająca na mechaniczny setup do F3C, sportowego latania jak i 3D BEZ konieczności wymiany jakichkolwiek elementów!
+ ogromny kosz na pakiet i obszerna kabina pozwalająca na swobodny dobór baterii
+ wał główny podparty na trzech łożyskach (w aluminiowych blokach)
+ dodatkowe, zewnętrzne łożysko podporowe wału silnika
+ silnik umieszczony poza kabiną u góry: doskonałe chłodzenie
+ możliwość montażu żyroskopu z przodu lub z tyłu modelu (znowu bez konieczności stosowania dodatkowych elementów)
+ łatwość konwersji na 8S
+ serwa w układzie push-pull
+ napęd ogona bezpośrednio z wału głównego
+ stosunkowo atrakcyjna cena kitu
Na MINUS:- kiepsko obrobione elementy plastikowe (zadry, nadlewy, które należy usuwać pilnikiem)
- marne łopatki ogonowe i paddle z zestawu
- problemy z wytrzymałością zębatki głównej (moduł 0,7 czasami nie wytrzymuje odbieranej mocy)
- masa (jednak podobnież nie odczuwalna w locie ze względu na moc silnika i setup modelu)
- serwo ogonowe montowane klasycznie na boomie (rozkład mas)
- brak części w Polsce
Postaram się jutro wrzucić kilka fotek gotowego Niuńka.
Zdrówka!
Luke