Hydepark - czyli bardzo brudny brudnopis (idealne miejsce na bzdury :) )

Na każdy temat. Byle kulturalnie...
Regulamin forum
Jakiekolwiek wulgaryzmy, obrażanie innych użytkowników i wszelkie inne działania sprzeczne z powszechnie przyjętymi normami społecznymi będę automatycznie eliminować posty, wątki a nawet autora.
Awatar użytkownika
Beier
Stały bywalec...
Posty: 108
Rejestracja: 13-05-2010
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 12 razy

Postautor: Beier » 24 sie 2010, o 12:47

Dla mnie tylko nitro. Lubię grzebać przy heliku oraz zawsze większa sympatią darzyłem silniki spalinowe od elektrycznych. Tak jak pisze Ramotny - wlewasz paliwo i lecisz. Syfu aż takiego nie ma - wiadomo czasem trochę paliwa wycieknie i osadzi się trochę nie do końca spalonego oleju. Na moje oko to jak bardzo mamy usyfiony model zależy też od paliwa - latam na BYRON'ie i jakoś bardzo brudnego helika nie miałem.
T-Rex 700 Nitro LE
DX7
Awatar użytkownika
edek
Elita forum...
Posty: 582
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 44 razy

Postautor: edek » 24 sie 2010, o 13:52

Elektro latac zaczalem bo na inny nie bylo mnie stac. Gdy poczulem swat nitro malo sie nie porzygalem i to jeszcze bardziej mnie odepchnelo od tego napedu....
Ale latalem,nitro jest bardziej efektowne,ma mniej mocy napewno od elektryka,ale ma ja na dluzej... to spory plus.

Pewnie za jakis czas bede mial jakiegos nitro (Gaui cos szykuje..) ale i tak wole elektro!
exTeam Gaui
Awatar użytkownika
private9
Stały bywalec...
Posty: 210
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 7 razy
Kontaktowanie:

Postautor: private9 » 24 sie 2010, o 13:57

A ja zapytam się tak, czemy Łukasz takie drogie serwa a parametry takie sobie. Zobacz ja używam takich http://www.modelemax.pl/product_info.ph ... ts_id=5740 teraz cena 125,00zł , ja płaciłem jak jeszcze były po 110,00zł na tarcze w sam raz, dobrze wykonane, a w portfelu zostaje kaski. Miałem je w spalinie, mam teraz w 600tkach dwóch elektrykach.
Pozdrawiam,
Arek.
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 53 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Luke Skywalker » 24 sie 2010, o 21:58

Cześć Arku.
Uparłem się na Hitecka... Miałem dobre doświadczenia z nimi w T500 i zostawiłem. Nie uważam, żeby te moje miały jakoś złe parametry... Sądzę, że jak dla mnie aż nadto.

Luke
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
private9
Stały bywalec...
Posty: 210
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 7 razy
Kontaktowanie:

Postautor: private9 » 25 sie 2010, o 15:34

Luke Skywalker pisze:Cześć Arku.
Uparłem się na Hitecka... Miałem dobre doświadczenia z nimi w T500 i zostawiłem. Nie uważam, żeby te moje miały jakoś złe parametry... Sądzę, że jak dla mnie aż nadto.

Luke


Łukasz paramtery, no wiesz 0,13 sek, i cena, u mnie 0,14 sek i o wiele tańsze o to mi chodziło. Na moich robię jakieś tam fifloki, i cały program F3C Sport, szybie nawroty, plecki, tic-toki, i dobrze działają, miały kilka gleb i to ostrych, i nigdy nie poszły zęby. Po co przepłacać.
Pozdrawiam,
Arek.
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 53 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Luke Skywalker » 25 sie 2010, o 23:45

Skończone! :thumb:
Krótkie podsumowanie, a jutro jak nie zapomnę - na deser - fotki gotowego do lotu Rejdża.
Wszystko poniższe zaobserwowane wyłącznie podczas montażu i analizy konstrukcji a NIE lotu (czeka na dogodny moment na pierwszą utratę gruntu pod płozami...)

Na PLUS:
+ rewelacyjna jakość elementów metalowych
+ wszystko w alu: od skrzynki ogonowej do najmniejszej dźwigienki w głowicy
+ BARDZO nietypowa i innowacyjna konstrukcja ramy gwarantująca wygodny dostęp do podzespołów maszyny
+ dobre wyważenie (statyczne póki co...) modelu
+ genialna jakość śrub i ich pasowanie, nieporównywalna z poprzednikiem mojego nowego pupila
+ programowalna głowica pozwalająca na mechaniczny setup do F3C, sportowego latania jak i 3D BEZ konieczności wymiany jakichkolwiek elementów!
+ ogromny kosz na pakiet i obszerna kabina pozwalająca na swobodny dobór baterii
+ wał główny podparty na trzech łożyskach (w aluminiowych blokach)
+ dodatkowe, zewnętrzne łożysko podporowe wału silnika
+ silnik umieszczony poza kabiną u góry: doskonałe chłodzenie
+ możliwość montażu żyroskopu z przodu lub z tyłu modelu (znowu bez konieczności stosowania dodatkowych elementów)
+ łatwość konwersji na 8S
+ serwa w układzie push-pull
+ napęd ogona bezpośrednio z wału głównego
+ stosunkowo atrakcyjna cena kitu

Na MINUS:
- kiepsko obrobione elementy plastikowe (zadry, nadlewy, które należy usuwać pilnikiem)
- marne łopatki ogonowe i paddle z zestawu
- problemy z wytrzymałością zębatki głównej (moduł 0,7 czasami nie wytrzymuje odbieranej mocy)
- masa (jednak podobnież nie odczuwalna w locie ze względu na moc silnika i setup modelu)
- serwo ogonowe montowane klasycznie na boomie (rozkład mas)
- brak części w Polsce

Postaram się jutro wrzucić kilka fotek gotowego Niuńka.

Zdrówka!
Luke
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3734
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 316 razy
Podziękowano: 295 razy

Postautor: Ramotny » 26 sie 2010, o 07:32

Luke Skywalker pisze:Skończone! :thumb:
Krótkie podsumowanie, a jutro jak nie zapomnę - na deser - fotki gotowego do lotu Rejdża.
Wszystko poniższe zaobserwowane wyłącznie podczas montażu i analizy konstrukcji a NIE lotu
(...)
Na MINUS:
- problemy z wytrzymałością zębatki głównej (moduł 0,7 czasami nie wytrzymuje odbieranej mocy)

No ciekawe jak to sprawdziłeś nie latając... ;)
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 53 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Luke Skywalker » 26 sie 2010, o 08:06

Pamiętaj, że ja jestem Skywalker... Mam swoje sposoby: moc jest ze mną.

Ł.
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 53 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Luke Skywalker » 26 sie 2010, o 23:28

I zgodnie z obietnicą troszkę świeżych zdjęć gotowej maszyny. Miłego oglądania!

Najpierw kilka ujęć prezentujących rozmieszczenie elektroniki.
Prawa strona:

Obrazek
(Opaska na pakiet jest tymczasowa. Obawiam się, że z nią Out odmówi współpracy...)

Obrazek

Strona lewa. A przy okazji: jutro opowiem Wam historię tych pakietów widocznych na fotografiach...

Obrazek

Obrazek

Na straży ogona Futaba GY520 zamontowana z przodu, przed wałem głównym:

Obrazek

Na straży mocy: Scorpion 4020 - 1390 kV (około 2,6 KM):

Obrazek

Na straży łączności: 7-kanałowy odbiornik JR DSM2 (z przodu na dziobie):

Obrazek

I pomocnik strażnika łączności :nw:

Obrazek

Władza wykonawcza ogona, widok z tyłu:

Obrazek

Oraz z przodu:

Obrazek

Jeszcze raz mechanika ogona w stanie zmontowanym i gotowym do lotu:

Obrazek

Awionikę zasila BEC Castle Creations:

Obrazek

A to ostatnie zdjęcie tego serialu...
Kilka ich było ;) , roboty (ale przyjemnej) cała masa.
Efekt poniżej:

Obrazek

Dziękuję wszystkim, którzy tu zajrzeli i dzielili się uwagami. Oczywiście zachęcam do dalszej dyskusji o tym niecodziennym i interesującym modelu!

Wrażenia i relacja z oblotu będzie w osobnym poście.

Zdrówka!
Wasz Luke
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
AdamskY
Elita forum...
Posty: 674
Rejestracja: 05-07-2010
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 35 razy

Postautor: AdamskY » 2 wrz 2010, o 18:27

niestety nie dałem rady ustawić ogona w tym heliku, jak bym nie kombinował mechaniczne, czy przy pomocy trimmowania, ogon zawsze lekko ucieka w jedna lub druga stronę, nie moglem znaleźć neutrum.
podejrzewam ze to winna wirnika a dokładnie okuć i luzu jaki na nich występuje( co widać na zdjęciach wyżej).

Poradziłem koledze z pracy zęby odpuścił sobie tego Robbe Crown i zakupi mechanikę 450 Clone na początek, elektronikę już ma, wiec problem z głowy ;), do tego zamiast tego Multiplex Cockpit SX niech poszuka używanej MX-12(jest o niebo przyjaźniejsza niż Cockpit SX) i sam się nauczy programować
Adam®
www.adam-rcmodel.eu
Awatar użytkownika
Wiktor
Elita forum...
Posty: 955
Rejestracja: 02-05-2010
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 133 razy
Podziękowano: 67 razy

Postautor: Wiktor » 4 wrz 2010, o 18:25

a próbowałeś przełączać 3x pomiędzy trybem rate i HH?
Awatar użytkownika
AdamskY
Elita forum...
Posty: 674
Rejestracja: 05-07-2010
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 35 razy

Postautor: AdamskY » 4 wrz 2010, o 18:41

ten helik ma Gy401 te gyro umiem ustawić ;)
Adam®
www.adam-rcmodel.eu
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 53 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Luke Skywalker » 5 wrz 2010, o 22:55

Witajcie!

Rejdż oblatany! Odpalił "od kopa" i poleciał. ZERO problemów. Po zawisie trwającym pół pierwszego pakietu pozwoliłem sobie na delikatny lot postępowy w normalu. Rewelacja... Następnie 1/3 drugiego pakietu poświęciłem na ustawienie śmigłowca na zero dryfu w trybie rate (żyro odpowiedziało na to z radością...) i wylatałem pakiet do reszty.

Poniżej kilka zdjęć: robił Grzesiek Zorką 5...

Dziarska mina, ale trzęsiawa pełna...
Obrazek

Jeszcze mam nieopanowane podłączanie pakietu i zakładanie kabinki. To pierwszy raz w warunkach bojowych!
Obrazek

Bestia zaraz ożyje. Pasek pakietu: nie dość, że tylko jeden, to jeszcze wersja "przejściowa" ;)
Obrazek

Tuż przed lotem
Obrazek

No to czas udowodnić, co jest warte moje 2 tygodnie (z przerwami) dłubaniny...
Obrazek

A jednak!!!
Obrazek

Pięknie jest... Wiatr był solidny, ale ten 3-kilogramowy klocek latał jak po sznurku!
Obrazek

No, teraz widać, że duma mi się uszami ulewa...
Obrazek

Morda zdaje się być uśmiechnięta, prawda?
Obrazek

A jak dobrze pójdzie, jutro FILM!!! Czekam tylko na Grzesia, żeby zmontował...

Zdrówka!
Luke
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3734
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 316 razy
Podziękowano: 295 razy

Postautor: Ramotny » 5 wrz 2010, o 23:13

Luke Skywalker pisze:Poniżej kilka zdjęć: robił Grzesiek Zorką 5...
Kolegi Grzesia nie stać na nic lepszego bo całe oszczędności pożerają heliki... ;)
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
tomek68
Domownik forum...
Posty: 339
Rejestracja: 25-02-2010
Lokalizacja: Drogheda
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 7 razy

Postautor: tomek68 » 5 wrz 2010, o 23:15

Heli pilots live in a world full of vibration
tomek68
Domownik forum...
Posty: 339
Rejestracja: 25-02-2010
Lokalizacja: Drogheda
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 7 razy

Postautor: tomek68 » 5 wrz 2010, o 23:32

Dlaczego prawie wszyscy mamy w swoich maszynkach jakieś pozostałości po modelach na A. :rotfl:
No i pytanie czy ufasz tej opasce od pakietu ?. Jakoś tak mizernie przy tym pakiecie wygląda (no i jak paskudnie wygląda ).
Polecam coś takiego http://www.fast-lad.co.uk/store/advanced_search_result.php?keywords=MIK4368&x=8&y=5 .
Gratuluje udanego oblotu.

Ps. Na pewno zaraz napiszesz że masz super rzepa pod pakietem :wall:
Heli pilots live in a world full of vibration
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 53 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Luke Skywalker » 5 wrz 2010, o 23:42

Oczywiście, że ta opaska to za mało. Napisałem, że to wersja przejściowa.
Czysta prowizorka. Na potrzeby zawisu wystarczyła...

Widziałem te rzepy w F-L, kupię je przy okazji większych zakupów.

Dzięki i zdrówka!

Luke
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
redb
Elita forum...
Posty: 820
Rejestracja: 24-08-2010
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 16 razy
Podziękowano: 60 razy

Postautor: redb » 6 wrz 2010, o 10:46

Pogratulować takiej maszynki. Bardzo ładnie się prezentuje. Widziałem, że te 50 więcej w porównaniu do A jednak robi różnicę (przynajmniej optycznie) ciekaw tylko jestem, czy własności lotne są lepsze. Mamy takie same radia a ja w swoim nie widziałem ustawienia tarczy na 140 st. Można sobie jakoś z tym poradzić w miarę prosto, czy konieczna jest zmiana apki?

Dyskusję nt tarczy 140 przeniosłem do nowego wątku: http://heli-team.pl/forum/viewtopic.php ... 00&start=0
R.
‐------------------‐----------
Hurricane 425 | Belt CP vel. trup | Dron homemade | XL 380 | XL 700
Taranis X9 lite S
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3734
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 316 razy
Podziękowano: 295 razy

Postautor: Ramotny » 7 wrz 2010, o 13:29

Zakończyliśmy prace na filmem z pierwszego lotu Outrage'a i oto on (polecam przełączyć na 480p):



Enjoy !
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
redb
Elita forum...
Posty: 820
Rejestracja: 24-08-2010
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 16 razy
Podziękowano: 60 razy

Postautor: redb » 7 wrz 2010, o 13:49

Trzeba przyznać, że fajna maszynka. Jak na pierwszy lot bez "fine tuning'u" poszło super.
‐------------------‐----------
Hurricane 425 | Belt CP vel. trup | Dron homemade | XL 380 | XL 700
Taranis X9 lite S

Wróć do „Brudnopis”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości