T-Rex 600

Align, Tarot, Alzrc, HK, CopterX i inne kompatybilne wynalazki
Awatar użytkownika
hawx87
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 33
Rejestracja: 10-01-2012
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 5 razy

Postautor: hawx87 » 13 sty 2012, o 20:04

Też mi obciera ogon i ciężko chodzi, ten sam problem :mrgreen:
Ps.
Model jest bardzo prosty pomijając lutowanie pierdów to złożyłem go w 3h
kulerkrjbfcwklegn - wybaczcie to moja chora kobieta, nie brała dzisiaj leków :hammer: :lol:
A w 3GX'ie ustawia się governor w elektryku? pytam bo całe życie latałem spalinami :mrgreen:
czasami po zalogowaniu GOV pali się na czerwono, a czasami na zielono , dodatkowo po dobrym zainicjowaniu całego systemu jak go włączam, to po paru sek. głowica przechyla się b. powoli w lewą stronę, jakby krzywo się poziomowała :cry: ???
To na pewno jakiś znak systemu, co to oznacza?
Z poważaniem
Maurycy

IX12, Goblin 700 Carbon Edition,Goblin BT T-line 700, Takumi 700 CF Prototype
Awatar użytkownika
hawx87
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 33
Rejestracja: 10-01-2012
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 5 razy

Postautor: hawx87 » 13 sty 2012, o 20:12

Co sądzi o tym moja rodzina modelarzy??
Brać z tego przykład?? :shock:
http://www.youtube.com/watch?feature=fv ... _2RJ9YS7dA
Z poważaniem
Maurycy

IX12, Goblin 700 Carbon Edition,Goblin BT T-line 700, Takumi 700 CF Prototype
Awatar użytkownika
AdamskY
Elita forum...
Posty: 674
Rejestracja: 05-07-2010
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 35 razy

Postautor: AdamskY » 13 sty 2012, o 21:25

hawx87 pisze:Drodzy Przyjaciele dla ułatwienia, mam Hiteca Aurorę, jeżeli chodzi o latanie dobrze latam,to nie jest mój pierwszy model tylko 12 i z nim się za przeproszeniem tak pieprze i mam takie problemy. :twisted:

hawx87 pisze:Co sądzi o tym moja rodzina modelarzy??
Brać z tego przykład?? :shock:
http://www.youtube.com/watch?feature=fv ... _2RJ9YS7dA


na pewno 12 model? ;)

ja tylko w ten sposób ustawiam tarcze w moich 450-tkach i w 500
Ostatnio zmieniony 14 sty 2012, o 00:32 przez AdamskY, łącznie zmieniany 1 raz.
Adam®
www.adam-rcmodel.eu
Awatar użytkownika
hawx87
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 33
Rejestracja: 10-01-2012
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 5 razy

Postautor: hawx87 » 13 sty 2012, o 22:58

Dziękuję za drwiny... :approve:
Wyliczyć, wysłać Ci fotki???
Przez całe życie latałem na dx6i, Aurorę mam od niedawna jak i model flybarless.
Przepraszam, ale dopiero pierwszy raz mam styczność z flybarles'em tak więc różnice w programowaniu, plus pieprzone błędy u żółtków na instrukcji dają się we znaki.
Nie musisz się od razu nabijać!
Dziękuję za wszelką pomoc.
Z poważaniem
Maurycy

IX12, Goblin 700 Carbon Edition,Goblin BT T-line 700, Takumi 700 CF Prototype
Awatar użytkownika
hawx87
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 33
Rejestracja: 10-01-2012
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 5 razy

Postautor: hawx87 » 13 sty 2012, o 23:33

hawx87 pisze:Dziękuję za drwiny... :approve:
Wyliczyć, wysłać Ci fotki???
Skoro ustawiasz tak 450, 500 to jak ustawiasz 600, 700 flb ?
Przez całe życie latałem na dx6i, Aurorę mam od niedawna jak i model flybarless.
Przepraszam, ale dopiero pierwszy raz mam styczność z flybarles'em tak więc różnice w programowaniu, plus pieprzone błędy u żółtków na instrukcji dają się we znaki.
Nie musisz się od razu nabijać!
Dziękuję za wszelką pomoc.
Z poważaniem
Maurycy

IX12, Goblin 700 Carbon Edition,Goblin BT T-line 700, Takumi 700 CF Prototype
Awatar użytkownika
AdamskY
Elita forum...
Posty: 674
Rejestracja: 05-07-2010
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 35 razy

Postautor: AdamskY » 14 sty 2012, o 00:31

hawx87 pisze:Dziękuję za drwiny... :approve:
Wyliczyć, wysłać Ci fotki???
Przez całe życie latałem na dx6i, Aurorę mam od niedawna jak i model flybarless.
Przepraszam, ale dopiero pierwszy raz mam styczność z flybarles'em tak więc różnice w programowaniu, plus pieprzone błędy u żółtków na instrukcji dają się we znaki.
Nie musisz się od razu nabijać!
Dziękuję za wszelką pomoc.



przecież ja się nie nabijam i nie drwię, nawet emotki z uśmiechem nie wstawiłem. Po prostu według mnie ktoś kto miał 12 modeli
chyba słyszał o czym takim jak ten przyrząd do ustawiania tarczy z filmu. Ja do ustawiania drugiej 450 już to miałem.
Adam®
www.adam-rcmodel.eu
Awatar użytkownika
hawx87
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 33
Rejestracja: 10-01-2012
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 5 razy

Postautor: hawx87 » 14 sty 2012, o 08:50

Wybacz ale model miał mi przynieść radość, a popadłem przez niego w apatię, + 5 nieprzespanych nocy
A więc tarczę ustawiasz levelingiem...
Czy przy ustawianiu tarczy levelingiem do jej wypoziomowania używasz regulacjii snapów, czy sub trim'ami? Bo każdy robi to w różnoraki sposób, A. Delingos z Robertem na SH w filmie poziomują tarczę do levelingu przez sub trim'y czy jesteś tego samego zdania, czy zrobił byś to wkręcaniem lub wykręcaniem snapów tarcza- serwa? Jak w filmie, który podpiąłem do postu?
Najstraszniejszą rzeczą jest to że długości popychaczy opisane w instrukcji Aligna są nijak co do ustawień neutrum serw, równocześnie co z tym idzie kątów 0 stopni na okuciach (łopatach), gdy zrobiłem tak jak informowała mnie instrukcja kąt łopat na neutrum wyniósł mnie 5 stopni na plusie, więc zacząłem skracać snapy okucia- tarcza do proponowanej przeze mnie wartości która wyniosła 40,80 mm, a nie jak w instrukcji 43mm, i tu nasuwa się problem co skrócić tarcza-okucia, czy tarcza-serwa, przy czym elevator ma brak ustawień wysokości ze względu na przykręcany snap bezpośrednio na ramię przechyłu. :cry:
Ps.
Świetną masz stronkę moje uszanowanie :approve:
Zapraszam Cię byś zerknął w galerie "Inne" na forum Waldorfa,
tam są moje bazgroły :mrgreen:
Pozdrawiam.
Z poważaniem
Maurycy

IX12, Goblin 700 Carbon Edition,Goblin BT T-line 700, Takumi 700 CF Prototype
Awatar użytkownika
karol
Elita forum...
Posty: 834
Rejestracja: 25-02-2010
Lokalizacja: Szczecin / Cill Droichid
Podziękował: 62 razy
Podziękowano: 45 razy

Postautor: karol » 14 sty 2012, o 09:41

hawx87 pisze:Wybacz ale model miał mi przynieść radość, a popadłem przez niego w apatię, + 5 nieprzespanych nocy
A więc tarczę ustawiasz levelingiem...
Czy przy ustawianiu tarczy levelingiem do jej wypoziomowania używasz regulacjii snapów, czy sub trim'ami?


Do levelingu uzywaj snapow. Robisz tak: ustawiasz drazek gazu w pozycji 50% i subtrimami ustawiasz aby wszystkie serwa mialy orczyki pod katem 90st. wtedy ustawiasz dlugosc snapow z instrukcji. Nie martw sie jak sie okaze ktorys, ze snapow dluzszy. Jak dwa snapy beda podobnej dlugosci, przy prawidlowym lub zblizonym do prawidlowego poziomu, to trzeci dorownaj, jak beda trzy rozne to usrednij. Zaloz leveler i odkrecaj/dokrecaj snapy tak aby bylo idealnie. Tu juz nie ruszaj subtrimow. Jak ustawisz w 50% gazu na perfekt to daj drazek na 100% sprawdz jak sie tarcza z levelerem zaachowuje. Jak cos to koryguj Travel Adjustment. W 0% sobie odpuscilem drobne odchylenia. Mam Dx6i i na 0% nie mam mozliwosci wplyniecia na rozbierznosci, ale mam wszysko ok na 0% :)

Jak bys mial problemy to zachacz mnie wieczorem na GG i Ci pomoge, ew jakies zdjecia pogladowe wykonam :D
Pozdrawiam, Karol
Awatar użytkownika
AdamskY
Elita forum...
Posty: 674
Rejestracja: 05-07-2010
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 35 razy

Postautor: AdamskY » 14 sty 2012, o 15:06

Karol mnie wyprzedził :-) dodam tylko ze Inz. Ramotny opisał to w sposób doktorancki w wątku.
tzw. metoda na "gumkę" do tego "leveling" i będzie Pan spać spokojnie :thumb:

Najszybsza metoda ustawienia serw tarczy (programowanie)

a do ustawiania katów (jak już ustawiłeś tarcze) może to ci pomoc myCAPA - program do ustawiania kątów i torowania łopat


PS: jest jedna święta zasada: Tarcza ma być w idealnym poziomie, choćby nie wiem jak krzywo ziemia była :vhappy:
Adam®
www.adam-rcmodel.eu
Awatar użytkownika
Gmeracz
Lider forum...
Posty: 2203
Rejestracja: 16-03-2010
Lokalizacja: UE
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 207 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Gmeracz » 14 sty 2012, o 15:16

Maurycy, ponieważ nasze dywagacje mogą kiedyś przydać się innym, odpisuję ci na maila na forum.
Opiszę całą swoją procedurę powtarzając oczywiście część tego, co mądrze napisali koledzy. Chodzi mi tylko o zebranie wszystkiego w całość.

I etap dotyczy położenia samej tarczy, wymaga często tylko paru klików do korekty i zajmuje ok. 10 minut
Zakładam że serwa są już ustawione na 50%, wszystkie popychacze założone tak, aby ew. orczyki pośrednie były równoległe/prostopadłe. Same popychacze orczyków muszą mieć tą samą długość, w przeciwnym przypadku serwo będzie blokowane przy skrajnych położeniach. Wszelka dodatkowa regulacja czułości typu kilka otworów do montażu kulek ustawiona na fabryczne pozycje.

1. Wybieram nową czystą pamięć modelu na domyślnych ustawieniach, bez miksów I KONIECZNIE ze SWASH-em ustawionym na (+/-) 50%, 50%, 50%. Do tych ustawień wrócimy przy regulacji cykliki.
2. Dla ułatwienia regulacji ustawiam tymczasowo krzywą gazu normala na 0%, 50%, 50%, 50%, 100%. Nie muszę później celować drągiem gazu precyzyjnie na środek.
3. Koniecznie odpinam przynajmniej dwa przewody od silnika, zdejmuję łopaty i całą głowicę z mikserami od tarczy w górę.
4. Aby sobie ułatwić życie, poniżej w kolejnych punktach reguluję tylko boczne serwa względem tylnego jako wygodnego punktu odniesienia w przestrzeni, ponieważ łatwiej dokręcić/odkręcić boczne serwa niż zniwelować nierówny zakres pracy tylnego przy ewentualnym jego nieśrodkowym ustawieniu. Daje to później też znacznie mniej problemów z regulacją kątów cykliki, o czym możemy nie pomyśleć teraz i gimnastykujemy się później niepotrzebnie z mikserami.
5. Używając trójnóg reguluję długość obydwu bocznych snapów aby lewa/prawa strona dosunęła się do nóg przyrządu (gaz 50%), Zazwyczaj to jeden, maksimum dwa obroty snapem. Więcej świadczy że powinieneś używać już okularów albo masz w apce aktywny jakiś mikser.
6. Sprawdzam długości snapów i jeżeli różnią się oznacza to, że mam nierówno ustawione 90 st. orczyków serw. Wyrównuję ich długość i poprawiam subtrim jednego z serw.
7. Sprawdzam 0% i 100% tarczy korygując skrajne odchyłki bocznych serw ich travelingiem (TRAVEL ADJ), bez dotykania subtrimów.
8. Ponownie sprawdzam 50% bo bardzo często bywa, że po zmianie skrajnych wartości travela przesuwa się ich względna pozycja 50%.
9. Ponownie sprawdzam 0% i 100% tarczy i po ew. dopieszczeniu pozycji ten etap jest zakończony.


II etap jest nie mniej ważny ponieważ dotyczy kątów całej tarczy oraz cykliki, czyli reakcji modelu na pochylenie/przechylenie.
O tego momentu nie dotykam już travelingu ani subtrimów. Cała regulacja dotyczy tylko części od tarczy w górę i też zajmuje ok. 10 minut.

10. Zakładam głowicę i łopaty oraz ustawiam model bokiem do siebie.
11. Blokuję flybar w pozycji 90% do wału za pomocą pionowej listewki-podpórki z nacięciem na pręt, poziomicy, przykręcanej do huba blokady itp. Dla systemu FBL montuję na górze huba uchwyt z dodatkowym poziomym prętem jako linią odniesienia dla kątomierza wzrokowego.
12. Sprawdzam położenie dolnych mikserów, które powinny być w jednej osi. Jeżeli nie oznacza to błąd w I etapie lub za wysoką/za niską tarczę. Można to skorygować zmieniając długość wszystkich trzech snapów o tą samą ilość obrotów i korygując tym samym wysokość tarczy dla 50% gazu. Na tym etapie praktycznie decydujemy też o późniejszym symetrycznym wychyleniu łopat.
13. Zakładam kątomierz na łopatę nr 1. i reguluję główny popychacz tarczy aż do uzyskania 0 st. (FBL). W przypadku głowicy z flybarem dodatkowo kontroluje mikser pośredni i koryguję ew. długość krótkiego snapa, aby uzyskać osiowe położenie miksera.
14. Sprawdzam drążkiem gazu skrajne wartości kątów. Drobne różnice są normalne (nie ma idealnego układu mechanicznego) bo tu sumują się wszelkie różnice i luzy. Koryguję zakres maksymalnych kątów wartością PIT w funkcji SWASH. Różnicę pomiędzy maks - i maks + zniweluję później krzywą gazu.
15. Sprawdzam drążkiem pochylenia (przód-tył) zakres kątów cykliki. Gaz 50%. Koryguję kąt zmieniając wartość ELE w funkcji SWASH.
16. Obracam model o 90 stopni i ponownie sprawdzam kąty cykliki. Tym razem ruszając drążkiem AIL (lewo-prawo). Jeżeli wykonałem dokładnie I etap, kąty powinny być praktycznie te same. Koryguję kąt zmieniając wartość AIL w funkcji SWASH.
17. Można przeprowadzić dodatkową kontrolę w pozostałych położeniach co 90 st. ale nie jest to konieczne.
18. Ustawiam model bokiem do siebie i przekładam kątomierz na łopatę nr 2. i sprawdzam wartości kątów. Tu także dają o sobie znać wszelkie różnice w ustawieniach, luzy i zużycie. Możliwe że będzie konieczna regulacja głównego popychacza tarczy.
19. Ostateczny zakres wychyleń kątów ustawiam wartościami krzywych gazu obcinając poniżej +/- 100%

To tyle tak na szybciutko. Jeżeli coś zapomniałem lub pokręciłem - poprawcie mnie koledzy :thumb:

PS. Pomimo paru prób robionych tak z ciekawości nigdy nie udało mi się uzyskać idealnie symetrycznego układu, więc występujące różnice korekty są jak najbardziej normalne. Z resztą widziałem nadajnik jednego z mistrzów i ma też niezły kipisz w setupie. Więc wszyscy tak robią ;)
No i zawsze kieruję się zasadą, że najpierw mechanicznie, a czego się już nie da - elektroniką apki.
Od śmigła... Sławek
http://www.youtube.com/user/Vipcioo
Awatar użytkownika
Wiktor
Elita forum...
Posty: 955
Rejestracja: 02-05-2010
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 132 razy
Podziękowano: 67 razy

Postautor: Wiktor » 14 sty 2012, o 18:06

hawax87
odnosnie poziomowania tarczy
nie oglądałęm tych filmów ale domyślam się, że Adam używając sub trim wypoziomował tarczę poprawnie bo miał 100% dobre długości snapów.

jeśli tarcza jest idealnie ustawiona w połowie swojego ruchu (opiera się o 3 nogi)a po podniesieniu ma max góra np snap ele podnosi kulkę wyżej niż pozostałe to przy min sytuacja bedzie odwrotna. awięc isubtrim i długość snapa jest zła. W tym przypadku należy subtrimem podnieść ramię orczyka a skrócić snap
(przynajmniej tak to działa w głowicy z prętem bo o fbl to zielonego nie mam)
poza tym zawsze możesz wysłać model do Adama i mieć 100% pewnośći , że jest pro ustawiony.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
super_mario2
Elita forum...
Posty: 980
Rejestracja: 05-02-2011
Lokalizacja: Halinów
Podziękował: 53 razy
Podziękowano: 44 razy
Kontaktowanie:

Postautor: super_mario2 » 14 sty 2012, o 18:35

hawx87 pisze:Też mi obciera ogon i ciężko chodzi, ten sam problem :mrgreen:
Ps.
Model jest bardzo prosty pomijając lutowanie pierdów to złożyłem go w 3h
kulerkrjbfcwklegn - wybaczcie to moja chora kobieta, nie brała dzisiaj leków :hammer: :lol:
A w 3GX'ie ustawia się governor w elektryku? pytam bo całe życie latałem spalinami :mrgreen:
czasami po zalogowaniu GOV pali się na czerwono, a czasami na zielono , dodatkowo po dobrym zainicjowaniu całego systemu jak go włączam, to po paru sek. głowica przechyla się b. powoli w lewą stronę, jakby krzywo się poziomowała :cry: ???
To na pewno jakiś znak systemu, co to oznacza?


Governor 3GX jest tylko do spaliny. Możesz odpalić governor w reglu Castla - wg mnie jest ok.
Jeśli podpiąłeś same satelitki to governor masz na 5-tym a czułość gyro na 7-ym kanale.

Coś jest nie tak - tarcza po włączeniu ma być prosto. Test urządzenia to 3 ruchy tarczą góra dół. Jeśli jest błąd to tarcza rusza się trzy razy pod skosem (na kierunku elevator)
Może daj zerknąć komuś kto ma doświadczenia z 3G/3GX - w tym stanie nie próbuj nawet latać.

BTW Czemu już go sprzedajesz na Waldorfie ?
Pozdrawiam Mariusz
Goblin 700, T-Rex 450 PRO V2 3GX, 600 ESP BeastX
E-flite MSR, FPVRaptor
Spektrum DX8, Phoenix RC
Awatar użytkownika
hawx87
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 33
Rejestracja: 10-01-2012
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 5 razy

Postautor: hawx87 » 14 sty 2012, o 18:39

Posiadam osobiście T-rexa 600 EFL Pro,
Kabinka nr 1, jest w standardzie, (posiadam ją)
Kabinki Canomod, są prześliczne i chcę którąś sam kupić,
problem tylko tkwi taki, że STRONA CANOMOD NIE DZIAŁA!!!
:masakra:
Z poważaniem
Maurycy

IX12, Goblin 700 Carbon Edition,Goblin BT T-line 700, Takumi 700 CF Prototype
Awatar użytkownika
hawx87
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 33
Rejestracja: 10-01-2012
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 5 razy

Postautor: hawx87 » 14 sty 2012, o 22:24

Bo tak jak napisałem, mam go serdecznie dość :masakra:
PS.Właśnie o to chodzi że tarcza rusza się dobrze nie przechylona: po zalogowaniu Rusza się 3x poprawnie jest około 3 sek ciszy, a następnie bardzo powolutku przechyla się w lewą stronę pozostając w tej pozycji jakby się poziomowała krzywo (podnosiłem helika, ruszałem nim -poziomowało poprawnie zgodnie z kierunkami, ale wracało z powrotem nachylając się na lewo.
Raz loguje się z lampką GOV na czerwono, a raz na zielono, (nie mam sateltek mam Aurorę + Optima 9)
Z poważaniem
Maurycy

IX12, Goblin 700 Carbon Edition,Goblin BT T-line 700, Takumi 700 CF Prototype
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3734
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 316 razy
Podziękowano: 295 razy

Postautor: Ramotny » 14 sty 2012, o 22:48

Myślę że za bardzo się przejmujesz - dryf "na stole" może wystąpić. Taki objaw miałem w SK360 ale po starcie model nie miał najmniejszej tendencji do wychodzenia ze stabilnego zawisu. "Całki" w algorytmie głupieją jak jeden głupi impuls wystartuje naliczanie a żyro nie zauważy reakcji modelu...
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
AdamskY
Elita forum...
Posty: 674
Rejestracja: 05-07-2010
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 35 razy

Postautor: AdamskY » 14 sty 2012, o 22:56

hawx87 pisze:Bo tak jak napisałem, mam go serdecznie dość :masakra:
PS.Właśnie o to chodzi że tarcza rusza się dobrze nie przechylona: po zalogowaniu Rusza się 3x poprawnie jest około 3 sek ciszy, a następnie bardzo powolutku przechyla się w lewą stronę pozostając w tej pozycji jakby się poziomowała krzywo (podnosiłem helika, ruszałem nim -poziomowało poprawnie zgodnie z kierunkami, ale wracało z powrotem nachylając się na lewo.
Raz loguje się z lampką GOV na czerwono, a raz na zielono, (nie mam sateltek mam Aurorę + Optima 9)


no to chłopie mechanikę i apke masz ustawiona w 100% idealnie tylko 3GX daje dupy...
ja nie znam tego system bo używam BeastX <------ :nw: ... ale...? jest możliwość przywrócenia 3GX ustawień fabrycznych? jeżeli to to to zrób i zaprogramuj od nowa.
PS: odepnij 3GX i na samym odbiorniku sprawdź ustawienia tarczy (dla świętego spokoju)
Adam®
www.adam-rcmodel.eu
Awatar użytkownika
hawx87
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 33
Rejestracja: 10-01-2012
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 5 razy

Postautor: hawx87 » 14 sty 2012, o 23:58

3GX'a da się zresetować poprzez nałożenie update'u, w tym przypadku jeszcze raz 1.2, albo powrotu do poprzedniego 1.1.
Ostatnio zmieniony 15 sty 2012, o 02:44 przez hawx87, łącznie zmieniany 1 raz.
Z poważaniem
Maurycy

IX12, Goblin 700 Carbon Edition,Goblin BT T-line 700, Takumi 700 CF Prototype
Awatar użytkownika
hawx87
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 33
Rejestracja: 10-01-2012
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 5 razy

Postautor: hawx87 » 15 sty 2012, o 02:41

Tak Grzesiu dryf może nastąpić, ale kiedy kładę bydle na ziemi i zaczynam go podnosić, z myślą że mi wyrówna to w locie, a on mi się przechyla przy dodawaniu gazu na bok to jest coś już nie tak... :masakra:
Momenty kiedy go tak krzywo poziomuje po zalogowaniu, są nieprzewidywalne na 3 dobre zalogowania, następne 10 są już przekrzywione....i to samo równolegle dzieje się że GOV. raz świeci na czerwono, a raz na zielono.
Adam D. po rozmowie stwierdził bym to wypieprzył, bo on nie ufa 3GX'owi, w sumie też bym tak zrobił gdybym miał tyle pieniążków co Adam, ale niestety budżet jest zawężony do granic możliwości...
PS.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odkryłem o co biega z lampką GOV palącą się na zielono a raz na czerwono!!! :banana:
To jest bardzo dziwna rzecz chłopaki :(
Kiedy go loguje i drążek od gazu mam w położeniu dolnym, lampka GOV świeci się na czerwono,3GX rusza pozytywnie tarczą i serwo poziomuje go krzywo, a kiedy loguje go z drążkiem uniesionym w pozycji 50% lub wyżej przy właczeniu zasilania loguje się z GOV na zielono a tarcza po 3 ruchach nie przekrzywia mi powoli tarczy na lewo!!!! CO TO MOŻE BYĆ??? POMÓŻCIE MI ZNALEŹĆ ODPOWIEDZ? NA FILMIKACH LUB OPISACH,NIE ZNALAZŁEM ODPOWIEDZI NA TEGO TYPU ZRZĘDZENIE SYSTEMU (ZAPEWNE TO JEST JAKAŚ INFORMACJA OD 3GX'A?)

Zrobię filmik, który pokaże wam z jak najbliższej strony WYGLĄDA TEN PROBLEM TEGO UTYKAJĄCEGO SYSTEMU FLYBARLESS
Z poważaniem
Maurycy

IX12, Goblin 700 Carbon Edition,Goblin BT T-line 700, Takumi 700 CF Prototype
Awatar użytkownika
AdamskY
Elita forum...
Posty: 674
Rejestracja: 05-07-2010
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 35 razy

Postautor: AdamskY » 15 sty 2012, o 10:28

ja zawsze podłączam pakiet kiedy drążek gazu jest w dolnym położeniu. Wole nie myśleć co by zrobiły łopaty z moimi palcami kiedy bym podłączał pakiet w 50%-wym położeniu drążka gazu ;)
Adam®
www.adam-rcmodel.eu
Awatar użytkownika
hawx87
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 33
Rejestracja: 10-01-2012
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 5 razy

Postautor: hawx87 » 15 sty 2012, o 15:32

Catle ice 2 nawet gdyby był podłączony pod pakiet, w górnym lub na 50% gazu nie uruchamia się, wręcz przeciwnie zarzuca system ustawień i programowania, jak się uruchamiać , czyli soft, hard, itp :), ta 600'tka to mutant szeregowo 44,4V hah! ale mimo wszystko to niezła zagadka prawda? Może zrobić revers throttle i na krzywej odwrócić go by mi nie pajacował z tą tarczą :)
Z poważaniem
Maurycy

IX12, Goblin 700 Carbon Edition,Goblin BT T-line 700, Takumi 700 CF Prototype

Wróć do „Align i jego klony”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron