MJX F645

Jeżeli czegoś nie ma na liście powyżej, szukaj w tym dziale.
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 28 wrz 2015, o 18:08

Jak przyjdzie tylny silnik to polatam tydzień i napisze czy żałuje czy nie żałuje :) Ale ciężko się przestawić. V911 się całkiem inaczej lata niż tą krową :)
larkinflight
Witaj. Zanim zapytasz - poszukaj i poczytaj!
Posty: 7
Rejestracja: 16-12-2014
Podziękował: 2 razy

Postautor: larkinflight » 2 paź 2015, o 10:17

Cześć Wam! Widzę że dyskusja na temat F645 wre, cieszy mnie to :D

Po ostatnich lotach moim F645 urwałem łopatę wirnika ogonowego i uszkodziłem płozę podwozia (w różnych lotach - działo się). Na szczęście mam na zapas drugi model więc naprawiłem swój w momencie.

Niestety, nie wiem dlaczego ale dosyć szybko odmawiają współpracy moje pakiety (z trzech został się jeden sprawny po kilku/kilkunastu lotach). Używam pakietów fabrycznych i standardowej ładowarki niestety. Słaby ze mnie elektryk ale czytałem że istnieje jakiś sposób na 'naprawę' niesprawnych pakietów porządną ładowarką. Czy jest jakaś szansa na ich uratowanie? Sam nie wiem czemu tak szybko padają..

Powoli zbieram kasę na T-Rexa 450 ale ponieważ F645 jeszcze lata, zamierzam zajeździć go na śmierć :grin2: tylko bez pakietów będzie ciężko a nowych nie chcę już kupować bo wolę odłożyć kasę na Rexa. Poradźcie coś ;)
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 2 paź 2015, o 13:09

Oryginalne pakiety to niezły shit... Zwłaszcza lipole zamknięte w ogniwie w kształcie paluszka. Może inne paluszki lipo są lepsze ale standardowe to szkoda gadać. Czy da się coś z nimi zrobić? Nie bardzo. Pojemność spadła bo małej wartości i nie trzymają długo. Sprawdź naładowany pakiet jakie ma napięcie jak masz miernik.
Awatar użytkownika
tom74
Elita forum...
Posty: 655
Rejestracja: 05-01-2013
Lokalizacja: Opole
Podziękował: 49 razy
Podziękowano: 32 razy

Postautor: tom74 » 4 paź 2015, o 11:41

Pomiar napięcia sprawdź po obciążeniu pakietu, np dodając trochę gazu. Jak będzie szybko spadało z tych ponad 8V, to pakiety do utylizacji.
Ostatnio zmieniony 27 gru 2015, o 20:44 przez tom74, łącznie zmieniany 1 raz.
moja największa pasja:
http://banici.pl/bam/Tom/Busa/BUSA_5.mp4
https://www.youtube.com/user/modificationsdrives/videos?view_as=subscriber
larkinflight
Witaj. Zanim zapytasz - poszukaj i poczytaj!
Posty: 7
Rejestracja: 16-12-2014
Podziękował: 2 razy

Postautor: larkinflight » 4 paź 2015, o 21:30

Jak sobie przypomnę to ze 3 już poszły.. :(

Wszyscy wieszają psy na mechanice tego heli a dla mnie najsłabszym jego elementem są właśnie aku i ładowarka.
Resztę można bardzo tanio i szybko ogarnąć jak coś poleci.. [u mnie nie leci za często ale dużo nie latam]

Na razie sprawdziłem po ładowaniu bez obciążenia:
lepszy 8.47V gorszy 8.17V

Czyli nie ma opcji na jakieś ich 'prostowanie' lepszą ładowarką?
Awatar użytkownika
tom74
Elita forum...
Posty: 655
Rejestracja: 05-01-2013
Lokalizacja: Opole
Podziękował: 49 razy
Podziękowano: 32 razy

Postautor: tom74 » 4 paź 2015, o 21:58

Ten 8,17 V jak dla mnie do utylizacji.
W którymś moim poście masz linka do bardzo fajnych turnigy nano 2200 mAh, z dużym prądem. Są lekkie i mega wydajne. Oczywiście jakaś sensowna ładowarka jest ci potrzebna, bo balanser z zestawu nie jest rewelacyjny i na dłuższą metę szybciej zajedziesz każdy nowy pakiet.
moja największa pasja:
http://banici.pl/bam/Tom/Busa/BUSA_5.mp4
https://www.youtube.com/user/modificationsdrives/videos?view_as=subscriber
larkinflight
Witaj. Zanim zapytasz - poszukaj i poczytaj!
Posty: 7
Rejestracja: 16-12-2014
Podziękował: 2 razy

Postautor: larkinflight » 4 paź 2015, o 22:02

a ta standardowa ładowarka go ogarnie?

Sytuacja jest taka jak pisałem, zbieram na lepszy helik i wszelkie wydatki na tego raczej nie są w planie. Jeszcze przełknąłbym dobry pakiet ale pakiet plus ładowarka (czy jak tam to zwiecie) niestety odpada :(
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 5 paź 2015, o 06:39

Skoro pakiety nie ładują się nawet do tych 8,4v to nie ma o czym mówić, tylko o zakończeniu ich żywotu. A mniej więcej kiedy kupujesz reksia? Bo możesz kupić jakieś tanie pakiety, które z oryginalną ładowarką może wystarczą dopóki nie kupisz reksia. Ja ostatnio kupiłem za 33zł 3s 1000mah 20C, z czego jedno ogniwo daje tacie więc zostanie mi 2S za cenę 22zł. Do 30zł powinieneś kupić chiński bo chiński pakiet 2s tak około 1500mah.
larkinflight
Witaj. Zanim zapytasz - poszukaj i poczytaj!
Posty: 7
Rejestracja: 16-12-2014
Podziękował: 2 razy

Postautor: larkinflight » 5 paź 2015, o 11:30

Do 30zł powinieneś kupić chiński bo chiński pakiet 2s tak około 1500mah.


A kupię taki żeby pasował bez przerabiania? 30zł jak najbardziej zapłacę (tylko gdzie go kupić?) - sorry za mnóstwo pytań ale jestem bardzo świeży w tym temacie :wow2:
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 6 paź 2015, o 07:01

W Chinach :D banggod, gearbest. Fakt, trzeba poczekać 1-2tyg no ale trudno. Tak jest, bez przerabiania spokojnie wejdzie tylko zobacz sobie na wymiary standardowych lipo do tych które chcesz kupić, bo te same pojemności mają różne wymiary. Ewentualnie na allegro zobacz ale tam z przesyłką wyjdzie nieco drożej. Albo kup 4S, rozdziel je na 2 pakiety i masz dwie baterie.
Awatar użytkownika
tberent
Stały bywalec...
Posty: 141
Rejestracja: 21-12-2013
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Podziękował: 13 razy
Podziękowano: 1 raz

Postautor: tberent » 19 paź 2015, o 07:24

Teraz to jest bajka z tym okresem oczekiwania :)
TomRar mówiłem Ci żebyś brał tego mojego 646 z bezszczotka. Kupiłem zippy i z nudów latam. Zrobiłem fly bar i lata jakoś to lepiej. Ogon leży w zapasie i niech sobie leży ;)
Ile chciałem od ciebie ? 250 z przesyłka?
Zauważyłem ze silnik jest mega i przy pakiecie zippy czuć potencjał bo na serii to lata ale tylko 5 min czuć dynamikę.
Ze względu na masę to plastiki tzn statecznik ogona mogły by być bardziej elastyczne.
Wczoraj przy Krecie sciąłem śrubkę/klin na wale przy zebatce. Brak holda
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 20 paź 2015, o 08:45

No mogłem wziąć Twojego, ale ja chciałem coś większego. Twój by kosztował ok 265zł a mój kosztował nieco ponad 300 z double brushless, więc też tragedii nie ma. Silnik wczoraj przyszedł, oczywiście wszystko działa, tylko nie lata :D W sensie że no nie mogę go skalibrować. Tylny silnik ma dłuższe mocowanie o kilka cm czyli logiczne jest że musze pakiet do przodu wystawić żeby go nie ciągnęło do tyłu, lub rozwiercić i przybliżyć tylny silnik żeby miał długość jak oryginał, ale mam problem z ustawieniem bocznym. Ciągnie go cholernie w lewo, a jak zaczne ustawiać trymery czy snapy to nie ma punktu żeby nie ciągnęło w żadną stronę, albo ciągnie w lewo albo w prawo. Może coś się stało przy ostatnim locie kiedy to zapierniczyłem o ziemie dość mocno. Poza tym wiatr na dworze cały czas więc dodatkowy minus.
Mój silnik też ma sporo mocy, idzie w góre nawet przy seryjnym pakiecie. Przy pakiecie 1000mah idzie jeszcze bardziej, ale zapewne krócej. Jeszcze w kolejce czeka 2200mah.
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 20 paź 2015, o 09:15

Jest mały progres, powoli udaje się go zawieszać.

Z racji, że mam wolniejszy wieczór to zamontowałem pakiet 2s 2200mAh 25C i już wiem, że mniejszego pakietu już nigdy nie zamontuje. Z ciekawości sobie z 35% gazu (tyle wystarcza żeby się wzniósł na ok 2 metry) wcisnąłem nagle 100% i się wystraszyłem bo mi uciekł a już ciemno jest. Nie spodziewałem się że taki zryw ma. I silnik tylny daje radę bo ogon nie ucieka. Wymienię jedną rzecz, która ma bicie przez co ciężko go utrzymać równo i myślę że już będzie wszystko dobrze.
Awatar użytkownika
UgotujMiKisiel
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 19
Rejestracja: 30-10-2015
Lokalizacja: Ozorków

Postautor: UgotujMiKisiel » 30 paź 2015, o 11:55

Witam :)
Przeczytałem kilka razy cały watek prześledziłem linki i wysnułem pewne wnioski , którymi dążę do pewnego podsumowania i potwierdzenia własnych rozmyślań :P

Mianowicie:
-jestem masochistą bo lubię grzebać we wszystkim(bez skojarzeń) i w MJX tez chce grzebać i nie szkoda mi kasy :P
-Main Motor bezszczotkowy najlepiej ~5400KV
-Tail Motor bezszczotkowy ~2400-2600KV
-ESC Main Motor ~30A
-ESC Tail Motor ~6-8A
-Pakiety Li-Po 2200-2600mAh 2S 7,4V
-Ładoware kupię IMAX'a lub Redox'a z balancerem
-Czy trzeba wymieniać w końcu PCB F45 na PCB z F49 żeby trybiły bez szczotki? (w tym się pogubiłem:P)
-Czy przy zastosowaniu mocniejszej bezszczotki można pokusić się o łopaty wirnika większej średnicy?
-Czy do zamontowania Tail motor bezszczotkowego trzeba wymieniać mocowanie ogonowe czy w seryjne można wsadzić silnik?
-Została w temacie poruszona myśl zamontowania silnika bezszczotkowego o mniejszym KV bezpośrednio do wału wirnika. Czy to ma sens? Czy to jest wykonalne w tym modelu? Zapewne słabszy silnik zamontowany bezpośrednio przełoży się na wydłużenie czasu lotu.

Wiem, że wiele razy pisaliście ,że nie ma sensu się tym bawić ale to będzie mój jedyny Heli do grzebania i zabawy ot tak 4fun :)
Prosiłbym o skorygowanie jeśli coś blednie napisałem.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego i jakże ciepłego weekendu:)
:)
"Śmigło to wentylator służący do chłodzenia pilota.
Gdy się zatrzymuje można zobaczyć jak pilot zaczyna się pocić."
Pozdrawia Przemek UMK :)
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2926
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 244 razy

Postautor: pkali » 30 paź 2015, o 12:57

@UgorujMiKisiel przywitaj się w odpowiednim wątku, bo ZgotująCiPiekło.
XLPower 520, protos 380, xl380, protos mini, gaui MX3, oxy2, omphobby M2, omphobby M1
Awatar użytkownika
UgotujMiKisiel
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 19
Rejestracja: 30-10-2015
Lokalizacja: Ozorków

Postautor: UgotujMiKisiel » 30 paź 2015, o 20:19

Przywitałem się :) po pracy mialem tam skrobnąć :)
"Śmigło to wentylator służący do chłodzenia pilota.
Gdy się zatrzymuje można zobaczyć jak pilot zaczyna się pocić."
Pozdrawia Przemek UMK :)
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2926
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 244 razy

Postautor: pkali » 30 paź 2015, o 22:39

Patrzę na ceny tego helika. On kosztuje ok 400 zł? Odpuść sobie, proszę... Przeznacz tą kasę na 977. Nauczysz się latać sześciokanałocem, a i będziesz mógł przy nim pogrzebać 4fun.
XLPower 520, protos 380, xl380, protos mini, gaui MX3, oxy2, omphobby M2, omphobby M1
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8025
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 30 paź 2015, o 22:40

pkali pisze:Patrzę na ceny tego helika. On kosztuje ok 400 zł? Odpuść sobie, proszę... Przeznacz tą kasę na 977. Nauczysz się latać sześciokanałocem, a i będziesz mógł przy nim pogrzebać 4fun.


:thumb: :thumb: :thumb:
Helikoptery
Awatar użytkownika
UgotujMiKisiel
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 19
Rejestracja: 30-10-2015
Lokalizacja: Ozorków

Postautor: UgotujMiKisiel » 30 paź 2015, o 23:01

za 200 zł mogę mieć takiego plus drugi na części :P
6 kanałowego póki co się boje:P

bez przesady 400pln nie dałbym za to:)
za 100zł więcej można mieć 6ch lepszej firmy :)
a teraz 200 pln na heli + ładowarka 130pln + 2 pakiety 160pln + rozdzielacz do lipo 80 pln :P

mały OT:
Ale z drugiej strony doskonale was rozumiem sam pracowałem w Mi...taria.pl i często spotykałem ludzi którzy chcieli przedmiot X bo myśleli ze będą mieć snajperkę a ja im mówiłem ze nie warto i lepiej dołożyć wziąć Y i mieć satysfakcje :P I Wy robicie to samo na tym forum :) Jestem świadomy swojej decyzji i wiem na co się pisze i co potrafi ta maszyna :) i widziałem co potrafi jak ja się dopieści. Z karabinkami pneumatycznymi miałem podobnie i nie raz z wielkiego G można było zrobić twarożek :P Ogólnie uwielbiam latać w grach i prowadzić maszyny wojenne dlatego chce sprawdzić swoje siły w pilotażu takiej zabaweczki , która nie jest droga w serwisie w porównaniu z 6ch klasy 400 w górę..i wtapiać od razu na start sporo kasy a MJX wg mnie jest dobrym kompromisem finanse/praktyki dla początkującego :)
"Śmigło to wentylator służący do chłodzenia pilota.
Gdy się zatrzymuje można zobaczyć jak pilot zaczyna się pocić."
Pozdrawia Przemek UMK :)
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 31 paź 2015, o 05:05

UgotujMiKisiel pisze:a teraz 200 pln na heli + ładowarka 130pln + 2 pakiety 160pln + rozdzielacz do lipo 80 pln

Yyyy?
Skąd takie ceny?
Jaka ladowarka? Blbo domyślam się ze jakaś 50W (80pln)
Jakie pakiety, że droższe niz moje 4S do 450tki?? Do A twojego heli to chyba po max 25 zł??
Co do rozdzielacz lipo?

Oczywiście możesz się bawić. Nikt Ci nie zabroni. O v977 ktoś wspomniał bon jest dużo lepszy w pilotażu niż ten klamot, do tego daje sporo większe możliwości a kosztuje tez 400.

Wróć do „Pozostałe marki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron