miruuu pisze:Do estety mi wiele brakuje, wiem... ale nie wie o co Ci chodzi. Jest na prawde fajnie!
Kenobi36 pisze:Na ogół się montuję pustą otwartą przestrzenią do środka, niby mniejsza szansa że smar zostanie odwirowany.
El Grey pisze:No powiem Ci że u mnie na oryginalnych częściach jest sztywniej, właśnie specjalnie sprawdziłem
Mam wylatane niewiele godzin swoją 500 a głowica jest ta sama.
MASA pisze:Wczoraj oblatałem temat
spostrzeżenia po montażu:
1 - dumpery SAB-a są niższe od LYNX-owych - więc wymagają więcej podkładek pomiędzy hubem a okuciem
2 - dumpery SAB-a maja mniejsza średnicę od tej która jest w hubie - więc wpadają a LYNX-owe trzeba wcisnąc
polaczenie 1 i 2 powoduje że szpindel ma miejsce na ruch na tyle na ile twardy dumper opiera się o wewnętrzne powierzchnie huba (w LYNX-ach) nie było tego ruchu). Efekt jest taki że możliwy jest całkiem duży ruch - przy czym oparcie dupera powoduje jest on ograniczony na twardo a n ie na miękko jak przy gumowych....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość