Oczywiście, że mają - a jeżeli teraz Kolega ma tak ustawiony popychacz/serwo/limity, że żyrko nie ma jak zrobić kątów dodatnich lub ujemnych? Przecież wtedy też będzie się kręcił jak głupi...Gmeracz pisze:Limity nie mają tu nic do gadania.
Oczywiście, że mają - a jeżeli teraz Kolega ma tak ustawiony popychacz/serwo/limity, że żyrko nie ma jak zrobić kątów dodatnich lub ujemnych? Przecież wtedy też będzie się kręcił jak głupi...Gmeracz pisze:Limity nie mają tu nic do gadania.
Drugi test - stoisz za ogonem modelu. Chwytasz za sam napęd ogona i przesuwasz w lewo - prawo. Przód górnej łopatki ma chodzić w tą stronę, w którą przesuwasz ogon. Jeżeli nie - zmieniasz rewers na samym żyroskopie.
pod postem jest taki mały przycisk "thanks" -GRACZ76 pisze: Sławku bardzo ci dziękuję za oświecenie mnie,
jedrus pisze:Oczywiście, że mają - a jeżeli teraz Kolega ma tak ustawiony popychacz/serwo/limity, że żyrko nie ma jak zrobić kątów dodatnich lub ujemnych? Przecież wtedy też będzie się kręcił jak głupi...
GRACZ76 pisze:Tak się z tym wszystkim zakręciłem,a wystarczyło rewers na żyroskopie przestawić ale obciach![]()
ps. helik lata jak wcześniej
Artu pisze:2. czy serwo działa w tą samą stronę co przy poprzednim montażu (czy nie jest odwrócone) wtedy trzeba przełączyć rewers.
nie. dobrać taką żeby z drugiej strony dała się przyzwoicie nakręcić nakrętkapaeu pisze:że ta śrubka to socket M2 x 8 MP-JET
Czy być coś jeszcze powinienem tam zamontować podczas akcji naprawczej ?
tylko tyle żeby ustawić mały luz między zębatką atakującą (silnika) a główną - najprościej na pasek papieru wsadzony między obie.paeu pisze:Będę też wymieniał główny tryb, bo się nieźle poharatał - czy jest coś o czym powinienem wiedzieć zanim się do tego zabiorę (np. nie przykręcać do oporu, zostawić luzu, nasmarować łzami dziewicy by się nie helik nie rozbił itp).
Ramotny pisze:Ramotny pisze:nie. dobrać taką żeby z drugiej strony dała się przyzwoicie nakręcić nakrętkapaeu pisze:że ta śrubka to socket M2 x 8 MP-JET
Czy być coś jeszcze powinienem tam zamontować podczas akcji naprawczej ?
paeu pisze:Ramotny pisze:Ramotny pisze:nie. dobrać taką żeby z drugiej strony dała się przyzwoicie nakręcić nakrętkapaeu pisze:że ta śrubka to socket M2 x 8 MP-JET
Czy być coś jeszcze powinienem tam zamontować podczas akcji naprawczej ?
A orientujesz się może jaki model się może nadawać ? W instrukcji było napisane, o tych M2 x 8 MP. Jestem jeszcze dość zielony w temacie i nie ogarniam jeszcze tego na tyle by mieć pewność, że zamówię coś co będzie pasowałoOpisy tych śrubek na stronach sklepów zawierają z reguły tylko nazwę modelu,
super_mario2 pisze:Dziś zmierzyłem się z luzami w głowicy 450tki. Kompletnie zajechałem dumpery wykonując kilkadziesiąt lotów. Ten model mam od lipca.
Końcówki łopat chodziły o duże kilka milimetrów góra/dół.
Po założeniu nowych dumperów jest ok.
Czy tempo zużycia jest normalne, czy raczej mam się czymś niepokoić ?
super_mario2 pisze:Wow ! W dużych modelach też?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości