
mwx pisze:Okazja była, kupione przez forum. Poza tym BT będzie, tylko w postaci odpowiednio skonfigurowanego modułu HC-05. Wala mi się taki, więc tym bardziej potrzeby dopłacania do BT w puszce nie czuję. Nawet gdybym miał kupić nowy HC05 to jest to koszt 20PLN.
mwx pisze:Poczytałem znaffcuf z helifreak'a - tam panuje przekonanie, że najlepiej umieścić modulik na grubej warstwie żelu a potem spiąć trytytką w wężyku od paliwa. Podobno kilku z nich przeprowadziło proces badawczy i taka kombinacja najlepiej się sprawdziła.
mwx pisze:Tak przy okazji - PID dotyczy rzeczywiście nazw członów układu regulacji (proporcjonalnego, całkującego, różniczkującego) czy to jakaś Brainowa nazwa własna?
MASA pisze:jeśli ten twój HC-05 wytrzyma te drgania to pewnie masz rację że za dwie dychy nie warto zwłaszcza ze to była ta okazja
MASA pisze:.
kable to inna sprawa - ja się staram układać tak żeby nie tworzyły jednej wiązki bo zwykle jest ona na tyle ciężka że szarpie fblem jak nie jest dostatecznie blisko przypięta
MASA pisze:no tak niektórzy może wola mieć w puszce a inni nie / to tak jak z nawigacja z ifona w s-klasiemerc swoje kosztuje a i-fon w sumie jest w ramach umowy...
![]()
jeśli ten twój HC-05 wytrzyma te drgania to pewnie masz rację że za dwie dychy nie warto zwłaszcza ze to była ta okazja
MASA pisze:a podrzuć jakiś link do takiego watku
wojtekr pisze:Dopiero w Kasamie jest to mega (nierozwiązany) problem. Ale tu szykuje się dłuższa walka: planuje przepleść włókno węglowe z algami morskimi, folią 3M i kozimi bobkami i fragmentami dywaników samochodowych przemacerowanych chemicznie- musi zadziałać.
mwx pisze:Toś poleciaaał z tym mercedesem. Do niemieckich aut porównałbym raczej system z Bawarii, Mózg to chyba bardziej taka Alfa/wypasiony Fiat![]()
mwx pisze:HC-05 już latał przytroczony do wibratora. W k-barze (tfu!) nie da się inaczej analizować wibracji jak z telefonem w jednej ręce i nadajnikiem w drugiej. Dał radę, a jak się popsuje.. cóż, wyrzucę. Docelowo nie będzie latał na pokładzie, nie chcę wozić potencjalnego źródła zakłóceń w paśmie 2,4GHz
miruuu pisze:A dlaczego tak sie bronicie przed trytkami? Wszystkie FBLe do tej pory miałem zabezpieczane dodatkowo trytką (zyx, kbar, brain) i nie miałem porblemu z ustawieniami..
Oczywiście trytką nie dociskam jakoś bardzo mocno. Na tyle tylko, żeby FBL nie mógł odpaść lub wysunąć się na jakkolwiek wyrobionej piance...
miruuu pisze:A dlaczego tak sie bronicie przed trytkami? Wszystkie FBLe do tej pory miałem zabezpieczane dodatkowo trytką (zyx, kbar, brain) i nie miałem porblemu z ustawieniami..
Oczywiście trytką nie dociskam jakoś bardzo mocno. Na tyle tylko, żeby FBL nie mógł odpaść lub wysunąć się na jakkolwiek wyrobionej piance...
MASA pisze:a miałeś kiedyś bavariana - ? bo jak nie miałeś to nie porównuj zwłaszcza że wcale nie wypada dobrze / poza tym nie chodziło mi o porównanie tylko przenośnie
angry trex pisze:W spalinach to problemem jest raczej paliwo, zawsze gdzieś tam resztki się dostają i potrafią rozpuścić każdą gąbkę/piankę pod GYRO/FBL.
Pamiętam to z okresu jak pierdziałem spalinami.
Żyroskopy zawsze zabezpieczałem dodatkowo rzepami.
miruuu pisze:Ad 2. A nie możesz sobie jednego pstryka ustawić tak w nadajniku żeby działał dla dwóch kanałów na raz? Domyślam się, że w brainie rozchodzi się o to, żeby ustawić na dwóch osobnych kanałach a nie fizycznych pstrykach. Choć i tak nie wiem po co. Dodatkowo - a same obroty to nie powinny być podłączone pod odbiornik-regiel a nie braina? Chyba, że latasz na gov'ie brainowym?
miruuu pisze:Ad 3. Jak Ci się popierdzieli to klikasz autolevel i brain dośc szybko przywraca model do pozycji poziomej. Dobrze go stosując możesz uniknąć wielu kretów. Z tego powodu ciągle sobie obecuje, że musze zacząć go używać żeby wyrobić sobie nawyk jak z holdem, ale jakoś go nie lubie. Zawsze mam duży psychiczny opór żeby go klikać gdy jestem na plecach.
Kenobi36 pisze:
4. Powinien stać płasko bo w nowym sofcie automatycznie odbywa się wspomniany set level. Pochylenie lekkie do przodu nie przeszkadza, najwyżej po włączeniu autolevel będzie minimalnie dryfował do przodu. Bez autolevel nie ma to znaczenia.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości