Ja kiedyś używałem XT90 w Raptorze i były spoko. Natomiast dostosowałem się do wrocławskiego standardu i przeszedłem na EC5.
XT90 są o tyle spoko, że mają wersję S która ma wbudowany anti-spark we wtyczkę akumulatora. Co opędziłoby anti-spark i na ESC i na BEC. Właśnie dlatego zastanawiam się nad powrotem do nich w Raptorze (bo w 600-ce na 12S dadzą radę z palcem w nosie):
Natomiast do 700ty mogą być minimalnie za słabe. @amaterek kiedyś na nich latał, ale też dostosował się do standardu wrocławskiego EC5
@amaterek, wypowiesz się? Bo chyba raz się taka parka rozlutowała, ale to samo zdarzało się we Wrocławiu i z EC5, nawet częściej ze względu na większą liczbę użytkowników.
Jak do 700 to może XT150?
Są dosyć fajnie konfigurowalne i daje się nimi sensownie opędzić pakiety "2x6S"
Co do anty-sparka na mostku, iskra z 6S nie będzie tak duża jak z 12S, więc nie widzę sensu przejmowania się tym. Czyli najpierw antispark przy ESC rozpięty, podpinasz oba pakiety, zwierasz antispark na ESC i lecisz.
Co do przełączników zaś, darowałbym sobie, to dodatkowy potencjalny punkt awarii. Zwłaszcza przy takich prądach jak z ESC - no po prostu nie ma siły. Tu jedynym sensownym przełącznikiem jest złącze prądowe, które możesz zewrzeć odpowiednio zalutowaną wtyczką. Ale to moim zdaniem ma sens tylko w makietach.
Co do antisparka ESC - moja propozycja jest taka jak w ESC Hobbywinga:
Jak kupisz mi zapałki, to zrobię Ci helikopter...
73, SP6LEO
TT Raptor 50 E-Titan|Align TRex 450 Pro|Blade 130 X|Blade mCP X OBL|XK K120|Asssault Reaper 500
Futaba T14SG|Robbe-Futaba FX-18 V2
Kyosho PureTen EP Alpha 3|Reely P240 Hotlander|TT Naulantia|HK Bat 1