jest robiony w zakresie moich możliwości percepcyjnych i refleksu a pochylnie do tego dostosowane
180st w osi ROLL, potem od drugie 180 w osi PITCH
Na pewno taki manewr wymusza troszkę większą prędkość na wejściu w bramki. Gorzej jeśli celowanie się nie uda, czasu na poprawki mało
wojtekr pisze:Tu pytanie jest proste jak bardzo można quadem zacieśnić pętlę? 3m? Jak tak to musi być szybciej.
wojtekr pisze:A co do percepcji to zamknij oczy żebyś się nie porzygał i zrób ten manewr odruchowo (o ile jest możliwy) ale jak Ci się uda i będzie szybszy to masz go nazwać moim nazwiskiem
wojtekr pisze:180st w osi ROLL, potem od drugie 180 w osi PITCH
przecież to przewrót na plecy piro.
wojtekr pisze:Poza tym tu możesz zrobić najpierw ROLL potem PITCH
wojtekr pisze:- nie twierdzę, że to łatwe ale jak być to opanował to miał byś szybszy manewr nawrotów.
ile to trwa obecnie? Prawie 4 sekundy a tak byś miał ze dwie mniej.
wojtekr pisze:A swoją drogą możesz zobaczyć albo napisać ile trwa najciaśniejsza pętla? Czyli zmiana kierunku bez obrotu PITCH (on prawie nie ma znaczenia w prędkości)
wojtekr pisze:Na pewno taki manewr wymusza troszkę większą prędkość na wejściu w bramki. Gorzej jeśli celowanie się nie uda, czasu na poprawki mało
Raczej nie, zwalniasz po to aby zrobić maksymalnie ciasną pętlę (albo nie zwalniasz) i na wylocie masz 180 st PITCH
wojtekr pisze:Moim zdaniem cały czas popełniasz błąd, że chcesz te manewry percepcyjnie kontrolować a przecież w heliku nie kontrolujesz tylko zaczynasz, (odruchowo) robisz i kończysz i dopiero pozycję końcową konotujesz jako wyjściową do następnego manewru. Jak jest nie taka jak się spodziewałeś to dopiero ją kontrujesz ewentualnie uwzględniasz w następnym manewrze
Zrób tak samo, walnij pętlę z piro (zamknij na chwilę oczy) lub walnij pętlę potem PITCH 180st i potem ewentualnie kontruj na wyjściu z bramki
ps czy ty nie mylisz przypadkiem Beczki z Pętlą ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości