Hej
Niestety w ostatnim locie testowym bez maski, pakiet wyjechał z pułki i został odcięty przez wirnik

Tak jak Maciej wcześniej opisał - przekładka ogona z serwem wyeliminowała sporo potencjalnych przyczyn ( mechanika, serwo itp)
Pozostał Kbar, ale to też raczej nie problem, bo nawet jak wychylałem drąga to nie był wstanie przekręcić się w czasie lotu w górę na pełnych kątach.
Moim zdaniem to kwestia subtelnej różnicy w zakresie kątów - na 13,5 (faktycznie rozjechało się) ogon mocno uciekał, po zjechanie do 12,5 lepiej sobie radził. Dalej jednak nie czuję, aby problem byłby rozwiązany. Może do jutra uda mi się wyregulować go od zera po lekkim krecie i zobaczę jakie będą efekty.
Pytanie mam do was o konfigurację waszych 450 w 6s w kwestii mocy, a dokładniej obrotów. W swoim składaku mam pakiety Gens ace 1250mAh 45C (jakieś 40 cykli max, bez zauważalnej różnicy w locie między początkiem używania, a obecnymi lotami) regiel hobbywinga 40A i silnik tarota 1700kv z zębatką 13. no i mam ustawiony +12,5 -12,5 jeśli chodzi o kąty
Dodatkowo latam z Kbarowym govem, używając RPM sensor z hobbywinga. No i tu mam trochę wątpliwości. Bo max obroty jakie mogę osiągnąć w zawisie to 3200 (według softu Vbara , ale odczyty zgadzały się z sensorem optycznym na ziemi). W czasie latania obroty spadają do 2600 i sporadycznie dobijają do 3000. Oczywiście Kbar na wyjściu cały czas daje 100% do regulatora. Zrobiłem eksperyment i wyłączyłem gova, dałem krzywą płaską 100% i na ziemi też kręcił w okolicy 3200. W powietrzu nie miałem wtedy jak zmierzyć, ale nie było zasadniczej różnicy- obroty też "słyszalnie spadały".
I teraz pytanie czy tak to ma wyglądać? Nie mogę powiedzieć, że jestem bardzo niezadowolony z mocy - na moje skromne umiejętności mi to wystarcza (ok potrafi mi się "przydławić" przy nauce tic taców, co skutkuje głupim zachowaniem ogona i czasami glebą, ale tragedii nie ma) Wiem, że nie jest to topowy setup, ale liczyłem, ze jak zapakuje te 6S to trudniej będzie mi go zdławić, a te 3000 obrotów to poza extremalnym machaniem, bez łaski będzie mógł utrzymać. Jakie są wasze doświadczenia? Przyznaję się bez bicia, że w ogóle nie bawiłem się regulatorem, poza ustawieniem softstartu, tak poza tym nic nie grzebałem. I tu moje pytanie - może tu jest mój błąd?
Teraz zamontowałem zębatkę 14 - może pomoże. Jeśli nie to spróbuję kupić w ciemno nowy silnik (możecie coś polecić?) chyba, że macie sensowny pomysł jak można sprawdzić, który z elementów niedomaga?
Oczywiście liczę się z tym, że problem może być tylko moim urojoniem i tak już musi być

Z góry dziękuję za pomoc
