Kenobi36 pisze:A próbowałeś zmienić zębatki żeby sprawdzić czy luz się skasuje ?
Kenobi36 pisze:W końcu oprócz siły i szybkości to właśnie luz na zębatkach też jest powodem większej lub mniejszej precyzji w sterowaniu modelem.
Kenobi36 pisze:No i po czym oceniasz wytarcie się jakiejś zębatki. Czy porównywałeś nową do starej ?
aikus pisze:To jest aż tak niebywała precyzja, że nowe serwo praktycznie nie ma luzu??
SeKLeS pisze:[...] o wałeczkach i ich osadzeniach oraz otworach w kołach zębatych. Przypadkiem nie ma tam również minimalnego zużycia (koła mogą się minimalnie rozsuwać
Kenobi36 pisze:Z tym luzem na serwie ogonowym to najgorzej jest w locie do tyłu bo wtedy ogon przeskakuje raz na lewo raz na prawo. Oraz pewnie przy stopach z piro. Ale tu oprócz serwa ma też cała mechanika znaczenie bo wszystko się sumuje.
Kenobi36 pisze:Ale ja nie pisze o porównaniu atakującej do atakowanej tylko stare do nowych, załóż 2 stare, obejrzyj luz pod mocną lupą a potem nowe. Wtedy będziesz mógł powiedzieć niezauważalne
mwx pisze:Z mojej praktyki wynika, że 90% zużycia serwa wynika z pierdolnięcia w glebę...
Raz jeden zużyły mi się zębatki w S9254 na ogonie. Ale po latach ciężkiej służby w nitro.
Zaraz tam popsuć... Z dziurką mógłbyś mieć lepsze chłodzenie serwa no i gazy eksploatacyjne łatwiej się uwolnią. Wiesz co się dzieje, jak człowiek nażre się cebuli tudzież fasoli i nie może upuścić?aikus pisze:O, to to, to jest myśl: Popsuję serwo, żeby sprawdzić jak bardzo było zużyte
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości