zborecque pisze:ciągle jeszcze daje mi się we znaki odcinek piersiowy kręgosłupa, kark i powięzi ;( a robiąc przy gałce jeszcze sobie ponadwyrężałem...
Nic do nich nie dokupowałem, latają odpukać tyle lat bez żadnych awarii... Nie wiem czy M-ki, po czym to poznać? Literki "M" na nich nigdzie nie kojarzę...SeKLeS pisze:Ooo ds510 na tarczy. Mki czy zwykłe? Zębatki gdzieś kupowałeś może do nich?
No nie rozbierałem ich to nie wiem. Kilka srogich kretów gała wyłapała, w tym kilka też takich od których szły orczyki i popychacze. Ze dwa razy nawet mi się orczyk przekręcił na wielowpuście, a serwa odpukać nadal jak gdyby nigdy nic. Jeśli to plastiki to jakieś mega wytrzymałe. Luz jest minimalny, ale od lat taki sam (nie postępuje).SeKLeS pisze:Faktycznie, to zwykłe ds510. Jeżeli nie zmienione były zęby, to bebechy są plastikowe. Dobre serwa generalnie. Może nie highend, ale dają radę. Mam wrażenie, że nią łapią luzu jak np tgy616 itp.
zborecque pisze:No! Prace nad projektem X5 V2 zakończone. Dzisiaj zrobiłem kabelkologię (kurde dawno już nie byłem z tej części tak zadowolony)
SeKLeS pisze:Wielowypust w serwach jest czarny plastikowy, czy metal koloru metalowego?
W jednym z moich metalowych poszedł ząbek. Chyba zmęczeniowo. Przykleił się do drugiego koła i tak sobie działało...
Bi0ly pisze:No powiem Ci że naprawdę ładnie to wszystko. Powiedz mi, kabelki od serw skracasz czy nadmiar chowasz w oplotach? A i jeszcze jedno jak te osłona Kabli dokładnie się nazywają i gdzie można je nabyć
aikus pisze:Kurde.... fajna ta Gauka. Taka krowiasta - taka jak lubię...
Artja pisze:Zborek! jaka jest średnica wału głównego w tej X5?
zborecque pisze:
Jedyne co zauważyłem, to na koniec lotu jak już wirnik wytracał obroty na ziemi to lekko gałką zatelepie. Czyżby delikatnie krzywy wał główny? Albo nieco nieidealnie skręcona rama?
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości