
Artja pisze:Jak masz HW, to gov w brainie raczej obsysa, ale kabelek może się przydać np do logów
Artja pisze:Jak masz HW, to gov w brainie raczej obsysa, ale kabelek może się przydać np do logów
windcatcher pisze:Artja pisze:Jak masz HW, to gov w brainie raczej obsysa, ale kabelek może się przydać np do logów
Używam gova z braina w kilku heli i radzi sobie świetnie.
Nie wspomnę o wygodzie ustawiania zadanych obrotów a nie na oko lub ucho.
Jak wszędzie jednak zdania są podzielone
Bi0ly pisze:Czyli mówisz że lepszy gov z Regulatora
Artja pisze:Bi0ly pisze:Czyli mówisz że lepszy gov z Regulatora
Zależy od regla, no i ogólnie pojętej awaryjności. Zawsze to jeden kabelek więcej od którego coś tam zależy. Gov w brainie spisuje mi się świetnie w spalinach, ale w gauce X3 brain robił mi jakieś dziwne numery z softstartem. Nie pomagało resetowanie, zmiany trybu itd. Przelaczylem gova na regiel i jest spoko. To nie oznacza dyskwalifikacji, polatasz sam ocenisz
windcatcher pisze:Mam regle HW 50A v3, 50A v4, 60A v4 i 80A v4 i w żadnym nie miałem z tym problemu.
Ważne jest aby regiel dać w trybie samolotowym (v3) lub heli linear throttle (v4) a potem powinno już być dobrze.
Czasem trzeba podnieść moc rozkręcania w reglu bo jak jest za niska to może powstać zamuła a potem skok obrotów.
windcatcher pisze:Nie wiem kiedy próbowałeś ale oni gova w brainie wielokrotnie poprawiali.
Możliwości konfiguracji softstartu a potem bailotu i prędkości kolejnego rozkręcenia awaryjnego są olbrzymie.
Mam regle HW 50A v3, 50A v4, 60A v4 i 80A v4 i w żadnym nie miałem z tym problemu.
Ważne jest aby regiel dać w trybie samolotowym (v3) lub heli linear throttle (v4) a potem powinno już być dobrze.
Czasem trzeba podnieść moc rozkręcania w reglu bo jak jest za niska to może powstać zamuła a potem skok obrotów.
Bi0ly pisze:Już widzę w kicie są M2.5 a ja muszę mieć M3.
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
pkali pisze:Wczoraj dotarł do mnie kpl. okuć z łożyskami. Wszystko byłoby pięknie, gdyby panowie w alzarcu dodali właściwe łożyska. Zamiast dwóch par kulkowych dali jedną parę, w dodatku za szerokie. Efekt - za krótki szpindel.
W pierwszej głowicy alzarca też był zonk - za grube podkładki dystransowe. Z taką jakością nie zdobędą mojego serca. Dwa podejścia i dwie skuchy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości