Devil X360

Devile i inne śmiglaki
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 28 lut 2019, o 20:01

No dobra. Mamy w Polsce wśród znajomych pewnie już kilkanaście tych modeli.

Jakie jeszcze pojawiły się wam problemy, które wymagają zakupu drugiego kita?

1. Krzywy waleczek w (strzelam) co dziesiątym modelu
2. Jebnieta kabinka w (strzelam) co drugim modelu
3. Słyszałem że u jednego chłopaka za granicą na jednej kulce nie było gwintu

Co jeszcze?
Pkali coś z okuciami miałeś, ale nie pamiętam co...
Awatar użytkownika
windcatcher
Dr Glut
Posty: 2300
Rejestracja: 10-08-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 156 razy

Postautor: windcatcher » 28 lut 2019, o 20:15

TomRar pisze:A kolega kilka stron wcześniej kupił kita z uszkodzoną kabinką, więc dokupił osobno kabinke i również była w tym samym miejscu uszkodzona :) Może Chińczycy połamali jak pakowali, nie wiem :) ale i tak jakaś lepsza promocja by się przydała, żeby za zaoszczędzone pieniądze dokupić te części, które będą np krzywe :D


Jak Wam cos przychodzi krzywe, pekniete lub zepsute to reklamujecie i dosylaja nowe za fryte. Nie trzeba drugi raz placic!!?
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
gusto
Elita forum...
Posty: 757
Rejestracja: 11-08-2016
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 10 razy

Postautor: gusto » 1 mar 2019, o 13:49

W moim egzemplarzu krzywe było kółko ślizgacza ogona. Kabina była cala.
Protos 380 | X360 | Diatone R349 |

Taranis X9D SE
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 1 mar 2019, o 14:04

I to wszystko? :D
No to rzeczywiście najlepiej kupić od razu dwa kity ;)
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 1 mar 2019, o 14:22

U mnie felerny ślizgacz i jak na razie nic więcej nie odnotowałem. Zobaczymy po całkowitym złożeniu jak będzie wyglądać i pracować.
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 1 mar 2019, o 14:22

No i luz na okuciach ogonowych dosyć spory zarówno wzdłużny jak i poprzeczny :)
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 1 mar 2019, o 14:32

Ten luz ma być. Tak jest ok.
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 2 mar 2019, o 19:17

Kolejna wada w moim przypadku to luz na tarczy sterującej. Po dokładniejszych oględzinach jest to luz na łożysku, więc będzie do wymiany jeśli będą problemy z fblem.
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 927
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 145 razy
Podziękowano: 31 razy

Postautor: gcze » 2 mar 2019, o 19:39

Luz na tarczy? W jakim miejscu? Minimalny między wałem a tarczą jest chyba normalny? Bo na łożysku to nawet w micro helikach nie występuje, musiałoby być łożysko uszkodzone :-)
We wtorek wjeżdża do mnie Combo i kit :-) Muszę biurko posprzątać. Kurcze to może być trudniejsze od samego składania.
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 2 mar 2019, o 20:02

Jest luz między tarczą do której mocuje się serwa, a tarczą do której montuje się okucia, czyli po prostu miejsce, które oddziela nieruchomą część tarczy od ruchomej :D
Ponadto mam luz wzdłużny oraz poprzeczny na wale głównym. Podkładek dałem tyle ile w instrukcji (więcej nie mam), a dalej jest z ok 1mm luzu... no może 5 dyszek raczej, ale na pewno tak nie może zostać. Luz jest również w osi poprzecznej, czyli gdy rama stoi nieruchomo i poruszam wałem na boki, to jest również mocno wyczuwalny. Ciekaw jestem jak to wszystko razem będzie się sprawdzać. Mógłbym spróbować skrzywić delikatnie plastik z łożyskiem, żeby skasować ten luz na wale, ale w locie szybko ten luz powróci bo się "dotrze". O ile luz wzdłużny jeszcze poprawię, jeśli znajdę odpowiednie podkładki to o tyle poprzecznego luzu nie skasuję. Taka tylko informacja, żadne tam narzekanie na helika :)
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 927
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 145 razy
Podziękowano: 31 razy

Postautor: gcze » 2 mar 2019, o 20:27

TomRar pisze:Jest luz między tarczą do której mocuje się serwa, a tarczą do której montuje się okucia, czyli po prostu miejsce, które oddziela nieruchomą część tarczy od ruchomej :D


Kurcze jakieś straszne rzeczy opowiadasz, na pewno nie zmontowałeś tego odwrotnie czy coś :shock: ?
Przecież tu nie może być żadnego luzu, nawet w zabawkowych micro helikach nie ma :-/
Hmm a może to tajemnica kretoodporności, po prostu nie da się odróżnić stanu przed kretem i po krecie :wall2:
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12
Awatar użytkownika
dawo
Sknerus
Posty: 2148
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Piastów
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 84 razy

Postautor: dawo » 2 mar 2019, o 20:58

Fabrycznie nowa tarcza nie powinna mieć luzu - ale widać tu jakość podupada - da się latać z taką tarczą ale brakuje precyzji przy małych ruchach.
Heli: 450, V922, 2x250, Protos 380, Protos 500, 2 x XL POWER 550
Samoloty: 2 x Combat, FunCub, MX-S, Sebart Katana 50E, Skrzydło, 2xF16, Hyper Bipe, Hawk EDF, Rad Jet, Akrobat Halowy,Bolt Mavimodels, ASW28 Volantex, E-flight v900 i Mini EDGE 540, Kwarciński Micron 150,
Drony: quad 250 i QX 90,
Samochodziki: Traxxas Rustler i 2 x Rustler 4x4, Slash 2wd, Summit, Arrma Typhon i Infraction 6s
DX9 G2 :)
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 2 mar 2019, o 21:22

Też mnie to zaskoczyło, że tarcza ma luz, zwłaszcza, że właśnie mikrusy nawet nie mają luzów, albo nawet stare trexy 450 (xfx 450) też nie miały żadnych luzów.
Pewnie trafiłem na felerną sztukę. Mnie to nie rusza, do upalania będzie w sam raz :)
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 927
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 145 razy
Podziękowano: 31 razy

Postautor: gcze » 2 mar 2019, o 21:31

Obie części tarczy powinny być na sztywno skręcone z łożyskiem, żeby tutaj był luz to naprawdę się trzeba postarać. Ten luz jest na samym łożysku, czy to elementy są tak luźno z nim spasowane? Może trzeba było potraktować tam wszystko klejem do łożysk.
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 2 mar 2019, o 21:56

Nie rozbierałem tej tarczy do części pierwszych ponieważ, jest dość mocno zaciśnięta, a nie miałem ochoty jej rozbijać młotkiem :) Kupiłem KITa już złożonego i jedyne co zrobiłem to rozłożyłem od nowa i dałem kleju dla pewności, ale tarczy nie rozbijałem. Wygląda jak luz na łożysku, jakby kulki były już wyruchane i latało. Może poprzedni właściciel coś tam zepsuł, może nie... W każdym razie wolę napisać :)
Awatar użytkownika
Bi0ly
czyt. Bajlandżaj
Posty: 1149
Rejestracja: 09-12-2014
Lokalizacja: Krosno
Podziękował: 36 razy
Podziękowano: 38 razy

Postautor: Bi0ly » 2 mar 2019, o 22:25

Heh, Tarcza od MSH w mini fabrycznie ma luzy ;), a raczej miała :P
XL 380\Oxy4 Max\Goblin 550\XL 550\Goblin 700 Black Thunder\Protos 700X- iX12

Pozdrawiam bi0ly :}
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8027
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 2 mar 2019, o 23:11

gcze pisze:Obie części tarczy powinny być na sztywno skręcone z łożyskiem


To prawda ale to łożysko ma czasami luzy - w miniaku tak chyba było, również w starej tarczy G500 wymieniałem łożysko, to te tanie a allegro też miały luzy
Helikoptery
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 927
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 145 razy
Podziękowano: 31 razy

Postautor: gcze » 2 mar 2019, o 23:22

Czyli wygląda na to, że do kompletu porządnych śrub chyba warto dołożyć komplet normalnych łożysk.
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 3 mar 2019, o 00:32

Myślę że to bardziej pech niż standard. W moich dwóch luzu nie było. W jednym co latam od jesieni nadal nie ma.
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 927
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 145 razy
Podziękowano: 31 razy

Postautor: gcze » 3 mar 2019, o 01:01

Też tak mi się wydaje. Gówniane łożyska szybko się zużywają i łapią luzy ale nawet one raczej w standardzie nie mają ich fabrycznie takich wyczuwalnych pod palcami. W miarę dobre łożyska nie są chyba jakieś drogie, może warto od razu wymienić sobie te bardziej obciążone, tak sobie grybam.
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12

Wróć do „Alzrc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości