
Gmeracz pisze:No wyciągają każdego z resursem, jak uziemili wszystkie MAXy to im skrzydeł brakuje
dawo pisze:ponoć na 2 tygodnie wrócił
Grabcio pisze:aikus pisze:To ja dziś jadąc do pracy (a z godzinkę temu) i przejeżdżając pod płotem lotniska, przejechałem dokładnie pod startującym "Królem", czyli MD-11, czyli UPS.
Fajny potwór!!:)
Kuźwa, robi wrażenie. Nigdy go z bliska startującego nie widziałem a od dawna chciałem.
Fajnie, że się udało, bo coś tam kojarzę, że jemu się resurs kończy i niedługo go zastąpi pewnie jakiś A360 albo coś takiego...
Widziałeś jeden z ostatnich startów tego samolotu. Ostatni start odbył się chyba 5 października. Ale, umarł król - niech żyje król! Jest już następca i jest nim B 747 Cargo. Wczoraj widziałem go lądującego parę minut po 6 rano. Nawet ULC ogłaszał na Facebooku, że następcą MD ma być Jumbo.
aikus pisze:No... A weź sobie teraz wyobraź że Kowal sobie do swojego Boeinga części u Mirka w garazu na drukarce 3D drukuje....
aikus pisze:...Poza tym widziałem wczoraj jakiegoś innego Jumbo startującego - taki jakiś biały, bez żadnych malowań ... dziwny - jumbo - widmo, ale lata regularnie.
aikus pisze:Eee bez przesady... Inne Boeingi cały czas latają, nie sądzę, żeby te maxy miały taki impakt
gcze pisze:No ja tam niewiele wiem, ale ponoć airbus od boeinga różni się tym, że jak w boeingu coś nie zagra to możesz to manualnie skorygować, w airbusie możesz się tylko przeżegnać i do widzenia.
gcze pisze:Bezpieczniej czuję się jednak w tym pierwszym wariancie, chociaż statystycznie ten drugi może być bezpieczniejszy (żeby nie zgodzić się z samolotem to trzeba mieć dobry powód i umiejętności) .
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości