mwx pisze:Oblatany.
Jak dla mnie lata dużo lepiej na 690. Nic a nic nie stracił na dynamice, mam wrażenie że jest nawet szybszy we flipach. Autorotacja dużo prostsza, robi wrażenie lżejszego i równie mocnego. Tic-toc'i też prostsze, nie przepada z takim średnim pilotem jak ja za sterami.
Nadal trudno przydławić dobrze wyreguolowaną 105, latając "po nitrowemu".
Założyłem belkę T-line, która jest sporo lżejsza niż ta oryginalna 650, więc teraz z micro serwem na gazie i długą belą CG jest idealnie na wale.
received_2123775204583546.jpeg
Nawet na niższym idlu (1750RPM) lata bardzo przyjemnie i dynamicznie, a motor przynajmniej nie wyje na maxa.
Dźwięk łopat przyjemniejszy, prawdziwie 7-setowy
No ciekawi mnie to, trex 700n z łopatami 700mm latał mi troche ospale , ale ja tez nie jestem expert od ustawien os-a
latałem na 20% ,najlepiej było bez kabinki
Belka od sporta jest lżejsza , ale tez kabinka coś mi się wydaję
i z ogonem od 700 wizualnie lepiej

Ja moim nie moge się nacieszyc, cały czas wieje i pada :/ nie mam nawet wyrobionego zdania
może zostanie parówą

trzeba będzie trochę czasu zanim cos postanowię z
Może jakis filmik nagraj co tam i jak tam
