Carson pisze:
to co, jakis deal robimy?
Nie ma w domu logasa, nie ma deala na prosiaka, ale pinion 14T i 17T chętnie Ci odsprzedam w dobrych piniondzach hahaha
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Carson pisze:
to co, jakis deal robimy?
SeKLeS pisze:, trzeba chyba pasek napinać jak struna
O dzięki że o tym przypomnialeś. Generalnie latałem na dość mocno napięty pasku, ale bez przesady. W P500 był jeszcze ten problem ze pasek napinać trzeba z jednej strony silnikiem a z drugiej belką ogonową. Brak równego napięcia powodował spadanie paska przy gwałtownych szapnięciach.aikus pisze:SeKLeS pisze:, trzeba chyba pasek napinać jak struna
Tak sie tylko Do tego przyczepie bo widzę że nikt na to nie zwrócił uwagi a to kwestia dość istotna.
Otóż szybkie zużycie paska jak i rolki atakującej jest powodowane zbyt słabym napięciem paska a nie odwrotnie.
Kenobi kiedyś tłumaczył dlaczego tak się dzieje...
Zbyt mocne napięcie paska powoduje Li I jedynie szybsze zużycie łożysk.
Magia Panie Aikus, magia! U mnie pasek luźny od zawsze, żeby właśnie ta durna rolka prowadząca nie zdychała. Od strony ogona to samo, czasem pasek bębni w rurę. I żyje zarówno pinion jak i pasek, a łożyska w rolce zdychają i trzeba je dodatkowo od syfu zabezpieczać.aikus pisze:SeKLeS pisze:, trzeba chyba pasek napinać jak struna
Tak sie tylko Do tego przyczepie bo widzę że nikt na to nie zwrócił uwagi a to kwestia dość istotna.
Otóż szybkie zużycie paska jak i rolki atakującej jest powodowane zbyt słabym napięciem paska a nie odwrotnie.
Kenobi kiedyś tłumaczył dlaczego tak się dzieje...
Zbyt mocne napięcie paska powoduje Li I jedynie szybsze zużycie łożysk.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości